keskiviikko 19. syyskuuta 2012

Björn Borg!

En tiedä kuinka moni teistä muistaa aikoinaan kun välttämättä halusin sen pinkin rusettilaukun, jonka lopulta ystäväni kävi hakemassa hämeenlinnan hmstä? Noh, tällä kertaa päähän pistona tuli Björn Borgin kengät, joita oon Intersportissa kattellu.

Tänään sit astelin sinne sisälle, ja huomasin että mun kokoo ei oo enää jäljellä, vaan pelkästään pienempii kokoja löytyy. Kysyin myyjältä että olisko niitä tulossa lisää, tai varastosta ehkä jospa löytyis. Se tsekkas turtolasta, ja sano että sieltä on tulossa mutta ei sitä väriä mitä haluisin, eikä tarpeeks isoo kokoo. Se yritti sit soittaa Lielahteen, mut sieltä ei vastattu. Sanoin sitten että voin mä siellä Lielahdessa käydä, mutta se kiltisti anto mulle Lielahteen numeron, jotta voin soittaa sinne ja kysästä jos ne vaikka vastais mulle. No ei vastannu.

Tsekkasin kaikki brandokset ja borgin omat nettikaupat, mutta missään ei ollu pinkkimustia kenkiä koossa 40. Otin viimeset keinot käyttöön ja soitin Ylöjärven ELOON, jossa mukava täti vastas ja sano että kolme paria kenkiä löytyy, koossa 40 ja 41. Wow, wow! Mä itkin ja kiljuin että oikeesti, oon kaikki kaupat ettiny läpi enkä löytäny mistää !!!

Sit täti olikin jo tyhmä, kun toteaa että olikin tummanpunaset kengät. Mutta etsii vielä. Jostain syvimmästä nurkasta löytyy sit ne mun taivaanlahja, mustapinkit borgit koossa 40. Tiettekö sitä riemun määrää, kun kengät on vielä -20% ja ne on varattuna mulle perjantaihin?! Oon niin ilonen että jossakin vielä saa hyvää palvelua. :)

Ja samaan syssyyn sit specsaversin asiakaspalvelumainostusta. (en ees tiä miten se kirjotetaan?!) Mä oon siis viimesiä tunteja ajotunneilla, kun tänään todettiin mun ajo-opettajan kans, että mä en nää vaikka mulla olis silmälasit. Inssi on ihan lähellä, ja mä en nää mun silmälaseilla?!

Menin ihan paniikkiin, ja ajattelin että käyn Instrumentariumissa ja specsaversilla (miks ne on nii vaikeita sanoja) ja kun vahingossa löysin Tampereelta specin, astuin sinne. Selitin, että aika pitäis saada mahd. nopeesti, ja piilareita siis mietin.

No, arvatkaa mikä oli lopputulos? Meen huomenna näöntarkastukseen, ja piilolinssien harjottelusovitusjuttuun, ja saan piilarit myös perjantaille! Tää kustantaa mulle 50e, ja se optikko sit kertoo mitkä piilarit olis mulle järkevimmät yms. Hei, kuin siistiä?!

Näihin tunnelmiin ja hetkiin voin mennäkkin sitten jatkamaan huomista koulutehtävää aiheesta VERO, ja hei oon amiksessa?!

4 kommenttia:

  1. En tiedä kuina useasti käyt, mutta laitan nyt kuitenkin tämän uudestaan.
    Eli ihastuin siis toden teolla tuohon vanhojen kampaukseen (2011), ja sain sellaisen käsityksen, että olet sen aivan itse tehnyt. Haluaisinkin tietää, millaiset hiukset sinulla oli ja miten tuon teit? Haluaisin nimittäin juuri tuollaisen kampauksen. (:
    Voit laittaa vastauksen allu.uotila@hotmail.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. heippa! laitan sulle tänään kuvat ja tiedot ja vähän infoa siihen. :) toivottavasti kärsivällisyytes on kestäny, mulla on tosiaa ollu vähä hiljasta täällä! anteeks siitä!

      Poista
  2. http://ambrelovesit.blogspot.fi/2012/10/haaste-ja-vahan-infoa.html JAAHAS tee toi kiitti ahkera bloggaaja<3

    VastaaPoista

Lukijat

Follow this blog with bloglovin

Follow you think that its fashion?