maanantai 18. kesäkuuta 2012

Long time no see!

Mut taas tänään palautettiin maan pinnalle, kun kaveri tokas "niin, kirjottaisit sä taas sitä blogias joku päivä" ja kun vastasin, että haluan uuden objektiivin, niin kuuluu "no kerro siellä blogissas se.." elikkä, mun kuvausintoni ja bloggausintoni on vähän jääny. Oon hirveesti miettiny että miten muotoilisin tätä blogia ja mikä näyttäis hyvältä ja entä jos tekisin tästä pelkän valokuvablogin tai en kertois omasta elämästä vaan esim hiusvinkkejä yms.


Tosin, oon myös keksinyt mitä teen vuoden päästä, kun päätän opiskeluni. Lähden Australiaan. Tässä kesälomalla oon todennu ittelleni, ettei mua oo tarkotettu parturi-kampaajaks. Se on hyvä sulatella ajatusta tää kesäloma, kun on vuosi vielä jäljellä. Oon lukenu koko illan tarinoita ja vinkkejä Australiasta, enkä enää pysy paikoillani kun mietin vaan että mä oikeesti lähen, mä oikeesti HALUAN lähtee. Oon myös uskotellu ittelleni että sormia napsauttamalla saan töitä ens kesänä, tai jopa koulun ohelle, jotta saisin rahat kasaan reissua varten. Juu'u, Lottis 18v on yhä sitä mieltä että kaikki menee niinku ite halutaan?

Toisena vaihtoehtona oon pitäny maskeerauskurssia, joka maksais 7 900e, ja se olis tampereella tai helsingissä, 9 kuukautta. Sitäkin äskön fiilistelin, enkä enää tiiä mitä teen. Käyn kouluni loppuun, kirjotan satunnaisesti blogia.. :D Toisaalta myös kynsien tekeminen ihan ammattina houkuttelis nyt eniten. Se on tosi mukavaa puuhaa!

Tän postauksen ideana oli siis vaan tulla kertomaan että oon elossa, kaikki on kivaa, ja elän jossain pilvilinnoissa. :)

ps. rikoin mun lempparifarkut ja kaipaan mun pinksua raitaa!

2 kommenttia:

Lukijat

Follow this blog with bloglovin

Follow you think that its fashion?