tiistai 10. huhtikuuta 2012

voi tätä onnea.


Heipähei. On vähän sellanen utopistinen olo, mun naamaa koristaa nimittäin vihdoin medusa. :--) Käytiin se Salssin kanssa tänään ottamassa, ja voi että kuinka mä jännitin, ja nyt oon niiin väsyny! Tein sitten teille tällästä kollaasin tynkää mun uusimmista jutuista!

Eli ihan ylhäällä toi ihanista ihanin kaulakoru, josta maksoin törkeen hinnan (16,95!!!) ja sitten noi sulat tippuilee ja katkeilee :--D Pinksu huivi on onlyn alerekistä ja tuli kyllä tarpeeseen.

Sitten mun kahet uudet farkut, noi ihan mahtavat ginan destroy-jeans, jotka eräs koira repi jo paremmin riekaleiksi..ja unelma korkeevyötäröiset farkut :)

Ginan alesta löytyi tollanen harmaa "poncho" jota oon käyttäny vaan pari kertaa, mutta makso vaivaiset 3e niin oli pakko kotiuttaa :) Alempaa löytyy mun unelmakengät part 3561, ja on kyllä törkeen hyvät jalassa!

Sit ginan kaks ihan perus löysää paitaa, joittenkah ihat on läpinäkyvämpää ja kyljet myös. Parit festariliput, mua harmittaa niin paljon etten pääse kattoon pitbullia! :(

Stadista bongattu ihana kukkalaukku, joka oli kallis mutta pienestä koostaan huolimatta tosi tilava :)
hajotin myös pienen ajan sisään kahet farkkuni, ja toiset erään bloggaajan innoittamana leikkasin shortseiks, ja yritin rikkoo niitä mutta ei siitä oikein tullu mitään. :D

Kicksiin sain muutamat alekupongit niin kävin ostaan jättipullot tota AUSSIEe, ja ei vitsit ku on hyviä mömmöjä! vaikkakin haisee ihan karseelle, varsinkin noi kosteuttavat.. violetti color mask on sokokselta 10e, ja sillä tän pinkin raidan saa pysyyn kuosissa :) ja medusalle ostin jotain mansikalta maistuvaa suuvettä, hyi kamaluus!

Synttärilahjaks sain Thomas Saboa (ihanaa<3) ja kävin sit medusan kunniaks ostaan vielä yhden korun siihen :)

Laittelen vähän enemmän kuvia tosta medusasta kun en näytä turpaan vedetyltä :--D

6 kommenttia:

  1. Näin muuten susta unta, että käytiin samalla reissulla vielä myöhemmin siellä putkassa ja otit kans kulmakorun!! :-DD Sit se lävistäjä siellä oli taas sellanen törkeeeen hyvännäkönen ja mä rakastuin siihen <3

    Hyviä unia mulla taas :-DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ENNEUNI!!! Mut wait...se mies on mun?!?! :D

      Poista
  2. Et pääse kyllä ikinä muuttaan kotoa pois kun törsäät rahaa turhuuksiin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :-----D ihana anonyymi!! Mä en oo koskaa ajatellu että mun tarvis säästää rahaa kotoo pois muuttamiselle. Mulla on kyllä säästössä rahaa jolla voisin maksaa puolen vuoden vuokrat, mutta mä haluan töitä ennenkuin muutan pois, ja töitä ei toistaseks oo :)

      Poista
  3. oho samanlaiset kehykset oli munki blogissa ... kappas kuinka yllättävää
    t. salaperäinen anonyymi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en oikein tajua että miten joku anonyymi tulee kirjotteleen mun blogiin että sillä on samanlaiset kehykset xDD blogia kehiin kiitos?

      Poista

Lukijat

Follow this blog with bloglovin

Follow you think that its fashion?