torstai 12. huhtikuuta 2012

Kärsi lisää!!





Tätä hetkee on odotettu melkeimpä neljä vuotta. Kuinka halusinkaan ylä-asteen alussa bridgen tai smileyn, ja kuinka niistä haaveilin ties kuinka kauan. Ennenku mun päähän pamahti, että mä haluan medusan. Olin niin katkera yläasteella kun yks meidän koulusta otti medusan (terkut vilmalle!) ja mun teki mieli pillahtaa itkuun, kun mä en sitä saa ottaa ja kaikki muut saa tehdä mitä haluaa.
Viime aikoina odotin ehkä enemmänkin medusaa, kuin sitä että täytän 18. Kävin Putkassa kyselemässä että onko ne auki pääsiäisenä, mutta vasta tiistaina oli vapaata. Mulla oli hirvee kriisi että kenet nappaan mukaani, mutta onneks ihanista ihanin Salssi lupas lähtee mun mukaan. En ehtiny ees jännittään koulussa, vaikka kaikki mahdolliset kauhukertomukset olinki lukenu googlen avulla. Bussissakin nukuin, niin ei tarvinnu jännittää. Liikkeeseen mentäessä olin vähän että wtf, oonko oikeesti täällä.
Onneks meillä oli ehkä komein lävistäjä ikinä, joka jutteli Salssin kanssa mukavia niin mä keskityin ihan muuhun kun tulevaan lävistykseen. Puristin kuulemma Salssin kättä jo törkeen lujaa ennenku ees neula oli lähellä mua, haha. Pidin silmiä kiinni siitä asti ku istuin siihen tuoliin, koska jos olisin nähny neulan tai muun niin en olis suostunu.
Ja kaikki kysyy sattuko, niin KYLLÄ, ja aivan perkeleesti! vedet tuli silmistä ja mun suusta kuulu epämääräinen "ai saat" ennenku salssi ärähti että suu kiinni. :D verta tuli ja mun huuli näyttää vieläkin siltä kun siihen olis tungettu liikaa botoksia, mutta mä oon tyytyväinen!
Sitäpaitsi tää on aika pieni pallo, ja oon saanu hirveesti kommenttia että kuinka tää näyttää siltä kun olis ollu mulla aina. :) Ei oo ees kipee, ja näprään tätä jo nyt, hyi mua!

5 kommenttia:

  1. MIII LAIK TEEE EMPSU

    VastaaPoista
  2. Mää luulin että olin jo kommentoinut tähän :D mutta siis tää teksti sai mut kyllä nauramaan ja ihan hyvällä tapaa :-DD Ja siis tottakai mää alan jutulle jos on mahis jutskailla niinkin söpön lävistäjän kanssa ;D hyvä jos siitä oli hyötyä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha kiitos vielä ! joo, ens kerralla lisää jutskailua ;)

      Poista
  3. aika aktiivista blogin pitämistä
    t. salaperäinen anonyymi

    VastaaPoista

Lukijat

Follow this blog with bloglovin

Follow you think that its fashion?