tiistai 6. maaliskuuta 2012

Räpsyttimiä!







Kyllä, nyt minäkin olen taas uhri. Ekoista ripsistä onkin aikaa, sain ne hintaan 20e ja ne oli vaan pikkusen mun omia ripsiä pidemmät. Tykkäsin niistä, koska ne näytti ripsarilta. Revästii Hannan kans tällä kertaa, ja pistettiin vähän pitempää. Tykkään hirmuisesti, paitsi sitten kun nää rupee lähteen, huhhuh.....
Näitten hoitaminen on sitäpaitsi helppoa, ei saa hangata silmiä ja ensimmäiseen vuorokauteen ei saa kastella tai käydä saunassa. :) Ja kantsii sellasella ripsiharjalla päivittäin harjailla, niin pysyy kuosissa !
Mutta.. mun silmässä on joku punane läntti, en siis yhtään ihmettele jos oon näillekki allerginen :-D Ei kutise, ei! 
Mitäs te pidätte, vai vieläkin ripsipidennykset on tyhmä idea?

2 kommenttia:

  1. Upeelta näyttää! Mä tässä odottelen sitä päivää ku mustakin tulee uhri :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! ;D joo, sitä odotellessa !! :-D

      Poista

Lukijat

Follow this blog with bloglovin

Follow you think that its fashion?