sunnuntai 4. maaliskuuta 2012

Arkimeikki!

Joo'o, älkää ikinä postatko puhelimella :D mun piti vähä fiksaa ja sitten päivittää ja kappas se olikin tyhjä. No, alusta asti kaikki.


Jos oikeesti jaksan meikata - ja näin tapahtuu kun en mene kouluun, niin tässä on kaikki mitä tarvin. 


Ja tässä minä sitten muina päivinä - ilman meikkiä.


Ensin kosteusrasva, sitten meikkivoide, valokynä ja peitejutut, sipasu puuteria ja sitten eteenpäin. 

Meikkivoidehan pitäis laittaa pyörivin liikkein, jotta se ei jää viiruiks koko naamalle. Mä myös suosin väritöntä puuteria koska yleensä kaikki puuterit saa mun naaman oranssiks.

Luomivärinä käytin tänään tota TODELLA vanhaa kahta eri ruskeaa. Mitä tahansa värejä vois käyttää, mutta mä tykkään noista. :)


Koulun hankkimana mulla on miljoona eri sutia, mutta yleensä käytän noita kahta. Vasen meikkaamiseen ja oikea häivyttämiseen.


Eli ensin vaaleampi sävy. sitä laitan koko liikkuvalle luomelle. Jos tekisin juhlameikkiä, laittaisin jotain helmiäistä kulmakarvoihin asti.


Sitten tummempi sävy. Laitan sitä ihan yläreunaan ja sitten enemmän ulkonurkkiin. Kantsii aina tarkastella silmä auki ja kiinni, ja luomiväriä ei kannata laittaa hirveän alas ettei silmä näytä roikkuvalta.


Tässä oon sitten jo häivyttänyt meikin.


Ja sitten lisään alapuolelle myös tummempaa luomiväriä, mut tän kanssa kantsii olla tarkkana, ja häivyttää hyvin!


Sen jälkeen kulmiin väriä ja varjostukset aurinkopuuterilla.



Otin vielä parit kuvat lämpimämmässä valossa jotta näätte että en oo ihan turpaanvedetyn näkönen :D


Sitten vielä pikkusen huulipunaa ja hiusten kimppuun !


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lukijat

Follow this blog with bloglovin

Follow you think that its fashion?