sunnuntai 26. helmikuuta 2012

Kuulumisia!

Moikkelis moi ! Ihanaa että ootte jaksanu tunnollisest odotella mun karkuun juossutta inspiraatiota. Ajattelin tässä vähän kertoo kuulumisia, kun on vähän heikolle jäänyt kaikki :D Ehkä tästä taas lähtee kuvailu ja kirjottelu, ainakin muutamakin juttu on jo listalla tulossa :)


Oikeestaan suurin syy mun hiljaisolooni on ollu tää jo 3 viikkoa kestänyt työharjottelu. Mennään myöhään töihin ja ollaankin sitten myöhään, eikä 7 tunnin seisomisen ja hirveitten selkäkipujen kanssa jaksa hirveästi alkaa kuvailemaan mitään. Oon alottanu myös autokoulun(!!!) joka vie maanantaista ja keskiviikosta sitten loputkin vapaa-ajan rippeet :D



Mulla on ollu myös parit valokuvausproggikset, olin Lahdessa kuvaamassa paria berniä ja pääsimpä kuvaamaan myös yhet wanhat ja niitten jatkot! Ajattelin teillekkin pikkusen tänne laittaa parhaita kuvia niiltä illoilta :)


Leipominen on jääny pelkäks intohimoks, mutta me lähetään Hannan kanssa ens viikolla stadiin ja KAKKUGALLERIAAN ! Toisin sanoen = syö kakkua niin paljon kuin haluat! Jäätävää.  :D


Kaikki on siis ihan hyvin, mulla alko nyt "hiihtoloma", oon maanantain töissä ja ke-pe mut löytääkin taas Tamperetalon nuorten ChillHouse-tapahtumasta! :--) Mulla on tukkakin vielä päässä, vaikkakin löysinkin Stockalta jonkun mahtavan vaalennusväriaineen jonka mun tukka imas ku pesusieni ja taidankin seuraavaks löytää itteni Petterin käsiin. :-D

Olkaa kuulolla! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lukijat

Follow this blog with bloglovin

Follow you think that its fashion?