maanantai 2. tammikuuta 2012

A walk to remember

Siis nyt tuntuu siltä, että kaikki on pyllystä.

Nukuin uuden vuoden yönä säkällä vähän yli 4 tuntia, haalari päällä ja silti oli kylmä. Kiitos ilmastointi.
Eilen olin vielä kattomassa Sherlock Holmesin ja mulla ei kyllä koskaan oo ollu sellasta fiilistä että silmät  painuu kiinni enkä huomaa siitä. Säpsähdin aina välillä siihen että mun silmät oli kiinni. Pysyin kuitenkin juonessa mukana ja se oli jäätävän hyvä !!!!!

Poistin viime yönä myös painostuksen alla facebookkini, ja nyt on jo vierotusoireita. Meinasin avata sen jo uudestaan, mutta jätin avaamatta.
Mulla on myös uudet täydelliset saappaat joissa on sellanen heikko 8cm kiilapohja ja niillä kun eilen tepastelin tarpeeks kauan niin vaivasenluut ja päkiät on ollu tänäänkin kipeenä.
Myös kurkku on kipee, ääni menny ja yskittää. Mulla on paha olo ja mahakipuja, puhumatta väsymyksestä vaikka viime yönä nukuin about 11 tuntia.

Nyt hautaudun siis kattomaan maratoonina Taran monta elämää - Glee - CSI miami (jos se edes tulee?) ja katotaan jos saisin jotain parempaa postausta aikaseks illalla.


Unohdinko mainita että mun maanantain pelastaa Ben&Jerry? Ruokalusikka käteen ja amerikkalaisittain suoraan purkista. Kiitos weheartit kuvan lainaamisesta, on ylivoimaista tällä hetkellä nostaa perse penkistä ja kuvata oma purkki.

Kiitos ja anteeksi, tänään ei todellakaan ole mun maanantai.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lukijat

Follow this blog with bloglovin

Follow you think that its fashion?