sunnuntai 15. tammikuuta 2012

Bailabaila!

Minulle juuri muistuteltiin, että päivittelen liian harvoin.. Toivon taas itseni puolesta että siihen tulee muutosta, mutta mitään en voi luvata.. Vieressä oleva kysely on vähän muuttunut, eli vastailkaapas uudestaan ;)


Mulle tuli torstaina viestiä että olis yhdet sweet 18 partyt lauantaina, ja teemana olis VENETSIA ! Se tuli mulle ihan järkytyksenä, mulla ei ollu aikaa mennä ostaan mitään hienoja naamareita punanaamiosta, niin olinpa sitten Gondolin työntäjä ! Eli gondoleeri? ..ASUkuvat on kuitenkin otettu tänään niin vähemmät bilemeikit löytyy nyt. :)





Paita Cubus
Vyö Hullut päivät
Hame Seppälä
Legginsit joku halppiskauppa
JA hatussa luki TURKU -84 :D onneks taiteilin sen väärinpäin..

Kuunnelkaa noi parit biisit ja bailatkaa koko vuosi 2012!

7 kommenttia:

  1. Hahaa kiitoskiitos ! Välillä kaduttaa etten ostanut sitä timanteilla, mutta on toikin ihan kiva :P

    VastaaPoista
  2. Apua mun kädet on sun bannerissa : DDD

    VastaaPoista
  3. Mä mietin kans justiinsa äsken että miksen oo aikoihin lukenut lottiksen blogia.. no sit mä tulin katoon sun blogia, et kas kummaa ku ei o tullu ilmotuksia itellekkää uusista postauksista! :D Oot hirmu söpö noissa kuvissas :) Tosi kivat vaatteet!

    Ja niin,, yrititkö tänään keskustassa vinkata taas siihen suuntaan että MÄ muka olisin VANHA? :D kun kohta kuitenkin lähempänä neljääkytä kun syntymääni. Sä teet mulle ikäkriisin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :---D käyn aina hitaalla joskus ! ja kiitos paljon ! :--) no mulla on ittellä niin paha ikäkriisi että pakko lievittää sitä kettuilemalla muille 8D

      Poista

Lukijat

Follow this blog with bloglovin

Follow you think that its fashion?