keskiviikko 4. tammikuuta 2012

ALE REA ALE SALE !


Mä oon nyt parin vuoden välipäivät käyny Annin kans shoppailemassa stadissa josta en oo oikein koskaan mitään löytäny alennuksesta. Päätin, että tänä vuonna meen heti tiistaina kattoo alennukset. No, ne oli mun osalta aika tylsät, kun en oikeestaan mitään löytäny alennuksesta:D

Gigantista kävin kuitenkin ostaa toista limsamakua, eli sitruunaa, kun edellinen oli se vadelma. Ja 2 pientä sodapulloa, ne isot on 1L niin noi on 0,5 !

 Ja kun koskarissa on siinä mäkin viereessä outlet, käväsin siinä ja huomasin että osiksen hiuspuuteri oli 9,90 ja olin menossa jo kassalle kun näin mun unelman. Osiksen 500ml lakka, 9,90?!?!?!?!?!??! (Hairstoressa 300ml lakka oli 15,95..) ja kiikutinkin sen sitten kassalle. Ginasta löyty toi ristisomus puoleen hintaan eli jonkun 4e ja Glittereitä ja timantteja tilailin Sannataranailartista :-)

Farkutkin löyty, ne oli puoleen hintaan 14,95 :)

Tänään postilaatikkoon ilmesty myös noi kaks leffaa jotka tilasin cdon.comista, toi a walk to remember itkettää aina, mm. tänään..ja ne oli yhteensä 9,95! 


Mulle on aina toitotettu, että ei tekonahkaa kun se ei lämmitä. No, oon ettiny tosi korkeevartisia saappaita jotka ei olis korolliset koska en niillä jaksa kävellä ja myös suhtkoht halpoja. ja jotka menee kiinni pohkeista, kiitti sukuvika, vaivasenluut ja isot pohkeet, mm..

No, Kenkärevossa noi oli alennuksessa 59,90 ja ne oli niin täydelliset että oli pakko kotiuttaa ne! 8cm kiilakorko ei enää kuulosta pahalta kun jalat on jo muussia :-) tekonahkaa, mutta sen arvosta!

Katotaan jos löydän itteni viel stadin alennusmyynteihin tällä viikolla..

2 kommenttia:

  1. oi nam mitkä saappaat! ihan hullun hyvän näköset, mun tuli ihan ikävä syksy/talvikelejä (kuivia sellasia, hyi loska on ällöö) kun haluun kans päästä käyttään kivoja saappaita ja ihania huiveja ja ostaa uuden takin jajaja... eivaan on tää aurinko ja lämpökin ihan kiva, jos näitä säitä sen 4kk vielä kattelis ;)

    VastaaPoista
  2. niimpäniin, täällä meillä on ihan kunnolla lunta mutta kun pääsin kangasalantien varteen niin pelkkää loskaa, nice ..... 4 kuukautta?? niin vähän !!! huisii :-)

    VastaaPoista

Lukijat

Follow this blog with bloglovin

Follow you think that its fashion?