maanantai 5. joulukuuta 2011

TADAA!

Tätä hetkeä on odotettu tarpeeksi kauan .....



Toi musta ei oo oikein edukseen kuvissa, mut pinkki on senkin edestä !! 
Täytyy kattoo koska noi pääsee käyttöön, hehee 8)
Ja tässä muutamat muut samankaltaiset tarinat bongattu kommenttilaatikosta :)

"hahhahah tää oli hyvä, mulle kävi tossa kesällä sellane, että kävin bonuskirppiksellä shoppaamas, ja monen onnettoman sattuman kautta jouduin jonottaan maksamista 2 vitun pitkää tuntia.. heheh, mut sillä reissulla näin siel kirpparilla sellasen 'kipsi' miespatsaa, sellasen 50 cm korkeen valkosen.. noh olin sillai et cool. mut seuraavana yönä se tuli mun uniin ja vaikka olin vannonu että en astu enää jalallani siihen saatanan putiikkiin niin kävin vielä kaks seuraavaa päivää kattomassa sitä ikkunasta kun kauppa oli kii että oliks se siellä (oli jokku pyhät tai jotain eikä se ollu auki) ja heti kun kirppari avattiin sit, niin meikä ryntää sisään ja ostaa sen. :DDD nyt se palvelee mua korutelineenä tuol huoneessa ja ei kaduta yhtää. <3"
-Pryrates.


"Mäkin oon nähnyt unta yhistä mun leopardikorkkareista. Kolmen yön aikana, minä näin jokaisena yönä unta siitä että kävelen ekaks sinne hmään, ostan ne ja kipsuttelen ne jalassa kotona.

Olihan ne pakko käydä ostamassa...

Viime viikonloppuna näin Hmssä sellasen ihanan ns. bilemekon, ja se on pyörinyt mun ajatuksissani tän koko viikon, tänään oon menossao ostamaan Tampereen HMstä sitä.. (onneks on se -20% kuitti tallessa, itse asiassa mullahan on niitä kaks!!)

Ainut huonopuoli, ettei edes nettikaupassa oo näkyny koko mekkoa tai missää kuvastossa. Ja mekon näin Helsingissä.. :(
Toivotaan parasta!"
-Tilsa


"eieieieieiii nyt aiheutit mulle pakkomieltee toho laukkuun! :< toivotaan, että niitä MUSTIA ois viel jossain treen h&m:ssä viel lauantainaki, ku sillon vasta sinne päin pääsen!"
myöhemmin-->
"kun kerran halusit tietää, miten sen mun laukunoston kans kävi, niin nyt kuulet :D menin ensin suoraan sinne isoon hm:ään ja siellä sattui niitten joittenki laukkujen takana olemaan tasan yks musta rusettilaukku, ei yhtään enää niitä kultasia.. :D ja mähän sitten ostin sen :)"
-Anonyymi


4 kommenttia:

  1. Yhyy, sitä mekkoa ei ollu ku kokoo 34 jäljellä kaksi kappalletta.. :(( jätin sitten koko mekon sinne :( Ja tosiaan se koko kolmeneljä olis mahtunu parhaimmillaan mun oikeeseen reitee XD

    VastaaPoista
  2. voi ei tilsa! mut hei, jos olisit ostanu molemmat niin olis ollu molemmissa reisissä ;D sama vika mulla kyllä, 34 mahtuu pohkeeseen! :--D

    VastaaPoista
  3. hei parasystäväiseni, arvaappas kuka tulee käyttään tota mustaa jossain kaukaisessa tulevaisuudessa... :)

    VastaaPoista
  4. hohhoho vuokrasta voidaan sopia sitten ystäväiseni ;--)

    VastaaPoista

Lukijat

Follow this blog with bloglovin

Follow you think that its fashion?