maanantai 21. marraskuuta 2011

Tunnustelua.

KIITOS EMPO <3 olin iha angsteissa yks päivä kun kukaan ei lähettele mulle kiertoviestejä ja jee vihdoin!


Aiheesta tehdään postaus, vastataan 10 kysymykseen ja annetaan 10 blogille (minun tapauksessani 6 blogille!) :)
Kiitetään tunnustuksen antajaa.
  1. Lempi väri: No pinkki, turkoosi ja limenvihree sisustuksessa, sit pinkki hupparina ja ja musta tietty kaikessa ja punanen ja vaalee tukassa ja ....
  2. Lempi eläin: haluun koiran.
  3. Lempi numero: 15!
  4. Paras alkoholiton juoma: hmmhmm kokis zero jos oon sillä tuulella! Jäätee kesällä ulkomailla.
  5. Facebook vai twitter: fabo!
  6. Intohimosi: tuijottaa muita.
  7. Lahjojen antaminen vai saaminen: riippuen tilanteesta.
  8. Mieluinen kuvio tai muoto: muoto... XDXD hayley williamsin tukan muoto!
  9. Paras päivä viikossa: maanantait ja perjantait nyt kun on 12 asti koulua mutta varmaa lauantait ku ehtii tekee kaikkee :o
  10. Lempi kukka: vaaleenpunaset ja persikan väriset ruusut käy toki!

Ja 6 seuraavaa.......

Anni (voit tehdä tän vaikka englanniks!)

Joo kiitos tästä ja palailen piakkoin ihan muissa aiheissa ;)

5 kommenttia:

  1. Ihana Lottis kiitos <3 Mä teen tän kohta. Tai yritän tehdä pikimmiten ; D

    VastaaPoista
  2. Mä en muista et teinkö mä tätä koskaan!!!!!!!!!!! ;o

    VastaaPoista
  3. oli pakko ettiä ja kylhän mä olin tehnyyt : D

    VastaaPoista

Lukijat

Follow this blog with bloglovin

Follow you think that its fashion?