maanantai 7. marraskuuta 2011

Syksyn pimeisiin hetkiin.

Oon piristänyt (en ees tarvi piristystä!) itseäni pimenevän syksyn varalta ja tässä tulos;


Jälleen yks tuubihuivi Onlysta alennuksesta ja hiuksiin vähän tehohoitoo kun tulee vaalennusta pikkusen lähiaikoina! ;)


Kävin ekaa kertaa Cubuksessa, ei mikään ihmeellinen mun mielestä mut noi korvikset on ihan jees :3


Ja ah niin kauan himoitsemani pinksut timantilliset kuulokkeet on vihdoin minun <3 Clas Ohlsonilla on noi aina ollu loppu ja nyt oli täydet varastot, jee!


Ja tämäkin paketti ollut haussa jo vähän aikaa. Meillä on koulussa sellaset järkyttävät pakit jotka näyttää ihan matkalaukuilta niin hommasin sit tollasen jossa on helppo kuljettaa sakset, fööni, kammat, harjat sun muut :)

Kaikki rahat tuli ja meni, eikä mulla oikeestaan oo ees uusia vaatteita :o EIKU JOO!!



Stadiumin täydellisen pehmeät ja muotoiset hupparit on mun mielessä. Oon ehkä jäljessä kaikkia muita mutta ei se mitää ! Mut mulle iski sellanen ongelma, kumman mä haluan? Noi on oikeesti ihan pinkki ja turkoosi, mutta terveiset tylsältä iphoneltani. NIIN, MITÄ TE OOTTE MIELTÄ?

ps, hankin kuitenkin molemmat mutta ekasta saan viikon sisällä -20% ja tokasta joulukuussa 10e alennusta :o KUMPI NYT?


6 kommenttia:

  1. punainen sanoo ompelija :)

    (Roosa täs siis moi, ei anna kirjautuu google-tilil :o)

    VastaaPoista
  2. Pinkki!! Okei, kai mä meen sit ostaa sen 8) jajoo, mullaki reistailee explorer ja blogger yhessä. Älä lannistu! Käytän kommettien vastaamiseen iphonee tai safaria, ku niillä toimii :D

    VastaaPoista
  3. eka aattelin et toi punanen mut sit jos oot muuttamassa hiuksies väriä niin en ookkaa iha varma:) molemmat on hyviä!

    ite meinasin ostaa tollasen hupparin kun sillä oli hintaa 40e mut löysin samanlaisen hupparin turkoosin värisenä kirpparilta ja hintaa oli 4e 8)

    VastaaPoista
  4. noo, pinksu löysi nyt vaatekaappiini ja turkoosi toivottavasti myös joulua ennen! yyh, kirpparit on aina niin unelmia mutta en koskaan jaksa raahautua :( onneks sä oot jaksanu ja tehny tollasen löydön, wau! :)

    VastaaPoista
  5. ihan sairaan hienot kuulokkeeet!

    VastaaPoista
  6. haha, made in china ja sitä rataa :D hienot ne on silti, kiitos ;)

    VastaaPoista

Lukijat

Follow this blog with bloglovin

Follow you think that its fashion?