keskiviikko 9. marraskuuta 2011

Suu korvasta korvaan.

32 lukijaa!!!!!!
+ Tietty te ihanat anonyymit<3

En tiiä miks tää on näin suuri hehkutus, mut ei vitsit ootte ihania!!! Ja hassua, kaikki anonyymit on aina kilttejä mulle (ja varmaan muillekkin!) ku yleensä ne on iha kakkoja :( Terkkuja kivoille anonyymeille!

(kuva lainattu täältä)

Käväsin tänään Ideaparkissa rakkaitten kuulokkeitteni takia jotka kestivät kaksi päivää</3 (voitte käydä stalkkiin niitä täällä) Kun siis niissä on ne timantit, niin huomasin eilen koulussa että toinen timantti on lähteny ja sit pullistelee johdot ulos. Vein ne Clas Ohlsonille jossa mulle sanotaan "No me ei yleensä vaihdeta näitä kuulokkeita mutta eiköhän tää mee takuun piikkiin." Siis ihan oikeesti, oon maksanu niistä 14,95€, kuitissa lukee "takuu 2 vuotta" ja sit mulle sanotaa että niitä ei välttis vaihdeta? :-----------D No toivottavasti kestää ny vähä kauemmi. Ja ku oon saakeli säilyttänykki niitä hyvi, enkä pitäny vaa laukun pohjalla..

Joo ja sitten multa löyty taas ylimääräistä rahaa ja sen kunniaks kävin ostamassa itselleni ton Juha Tapion uuden levyn. Mulla oli 5 levyvaihtoehtoo, ja päädyin sit tohon! Toi on niin jäätävän hyvä että huhhuh.

Ps, meen huomenna ostaan sen pinkin hupparin, hihi.

2 kommenttia:

Lukijat

Follow this blog with bloglovin

Follow you think that its fashion?