lauantai 26. marraskuuta 2011

Rakas lompakkoni...

...jos minulla olisi rahaa, hankkisin tälläisiä joulun kunniaksi itselleni..


Mustat neuleet molemmat GTstä, tuo alempi olis niin siisti! hintaa noilla oli 19,95-24,95€
Sulkakorvikset on GTstä myös, mutta Seppälässä olisi kolmet sulkakorvikset 4,95€!
Stadiumin turkoosi huppari on ostoslistalla melkeimpä seuraavana, kun alennuskuponki tulee voimaan! Pinkki on kotiutettu jo ;)
Pinkki laukku on HMstä, mustan samanlaisen kotiutin jo eilen, mutta pinkki olisi listalla ensi viikolla kun saan HMstä 20% alennusta :) hintaa sillä on ilman alennusta 14,95!
Mulla on napsahtanu taas päässä kun haluaisin venyttää mun korvaa, ihan pikkuisen vain. haaveissa olisi JOPA 2mm tai 3mm koru :----D Kuvan koru on Savannista!
Ja uudet farkut, ah. GTssä olis nyt farkkuja 19,95 ja mulle vois uudet kotiutua myös!

Ja tästä kaikesta päätellen kaikki tämän vuoden joululahjarahat kotiutuu mulle itselle, enkä osta kenellekkään muulle joululahjoja. kekee.
Tein muuten elämäni ensimmäisen kollaasin Picasalla, yllättävän haastavaa..

JA RAKAS JOULUPUKKI, minulla ei ole muuta toivetta kuin...

Maailman ihanin korallin värinen haalari Stadiumista 69,90 ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lukijat

Follow this blog with bloglovin

Follow you think that its fashion?