torstai 24. marraskuuta 2011

Maata näkyvissä!

Ajai, festarifiilis on aina niin mahtavaa. Yöt nukutaan huonosti ja koko päivä mennään kipeillä jaloilla. Tavataan uusia ja vanhoja tuttuja, itketään ja nauretaan. Tässä MUUTAMA kuva mun reissusta!
11 000 nuorta ja minä, ajai.


 Anton Laurila♥


Ja tietysti Ville♥







 LZ7 ja maailman komein ja vanhin solisti ♥

Ja saanen esitellä, rakas vihreä tukkani♥

 Axl Smith♥




Ja koko viikonlopun kruunas tietty SKILLET !! oijoi♥


ja tietty kaikki kuvat on ©Lottis ja Sony A300 ;)

4 kommenttia:

  1. Nyt harmittaa.. nyt todellakin harmittaa. Mä oon missannut koko mnf:n. Ajattelin että en jaksa tänä vuonna tulla. Nyt ärsyttää ja suuresti kun kuulin että siellä oli SKILLET!!!!!! Yhyyy..... ;'(

    VastaaPoista
  2. Voi eei :-----( no, ei se mun mielestä nyt ihan NIIIIN ihmeellinen ollu. Ja kattelin äskön kuvia -09 mnfstä, voi meitä :----D

    VastaaPoista
  3. vitsit oot saanu hyviä kuvia otettua !! :)

    VastaaPoista
  4. hihii kiitos kiitos :---) muokkaus tekee myös ihmeitä ! ;D

    VastaaPoista

Lukijat

Follow this blog with bloglovin

Follow you think that its fashion?