keskiviikko 30. marraskuuta 2011

Ei oo todellista!

Lottis 7v. Pinkkiä, vaaleenpunasta ja jotain siltä väliltä jonka nimee en edes muista. Eikä mitään muuta. (EDIT kiitos Anni, mun lemppariväri oli koko pienen lapsuuteni ANILIININPUNAINEN!)

Lottis 11v. Vihreetä, vihreetä, ehkä pikkusen pinkkiä siellä täällä.

Lottis 14v. Mustaa, mustaa, mustaa eikä ikinä päälle saanu laittaa edes harmaata.

Nykyään oon onneks suhtkoht normaali, koralli ja musta vie nykyäänkin voiton.

Ja sitten tietysti PINKKI. En mä sitä nyt niin paljon käytä mitä jotkut, en oo jotenkin tottunut. No silmälasit, kello, kynnet, sit kaikki työjutut on useimmin pinkkiä :D Ja tietty se Stadiumin huppari!

No, kävelin sitten eräs päivä HMlle. Suoraa oven edessä oli täydellinen pinkki juhlalaukku, iso rusetti ja kirjekuorimainen. Mähän olin ihan myyty. Niitä oli myös kultasia, mutta ei hyi, pinkki vei mun sydämen. Hintaakin vaan 14,95! Päätin että kun oon saanu vähän rahaa niin meen ja ostan sen. Huomasin HMn netissä että niitä on myös mustia, ooh, tahtoo molemmat !!! Iphonen hyötyjä on myös se, että sain tietää että jos ostan jotain HMltä niin kuitin avulla saan -20% valitsemastani tuotteesta tällä viikolla. Kävelin sitten viime viikolla HMlle ja keksin että ostan sen mustan sillon, ja pinkin sitten ens viikolla (tällä viikolla) kun saan siitä alennuksen ja hinnaks tulee vaan 11,95 :) Sitten kiltisti kävelin HMlle ja ostin sen pinkin alennuksella!!


Niin, noinhan OLISI VOINUT käydä. Kun mä suu korvissa kävin Tampereen isompaan HMään astumaan, tajusin että ne laukut ei oo enää samalla paikalla. Naurahdin ja lähdin etsimään. Löysin 2kpl kultasia. Missään muualla ei mitään. No, päätin että meen seuraavana päivänä ideaparkkiin. Ideaparkissa oli vaan mustia ja kultasia. No, onhan viellä pieni HM tampereella! Kävelin sinne, siellä oli vaan mustia ja kultasia. Myyjä oli tosi töykee kun kysyin että onko niitä tulossa ja onko niitä ylipäätään.

Tänään keksin sitten lähteä Veskaan. Bussilla nro 1, en tienny yhtään mihin pitää mennä ja missä jäädä ja kaikkialla oli ihan pimeetä. Löysin perille!! Astelin taas suu korvissa sisälle, ja tajusin että pelkkiä kultasia. Menin kysymään myyjältä, että sattuuko niitä löytymään, niin ei kuulemma löydy, ja kysymys kuuluukin "ootko käyny kattoon muualta?" NO KYLLÄ OLEN. Tajusin samalla hetkellä, että olikohan Ideaparkin näyteikkunassa pinkki....Myyjä sitten soittaa sinne, mutta tyhjää kaikki. Suupielet nollassa pois kaupasta ja myyjän kysymys korvien välissä "Oliskohan sulla kavereita muilla paikkakunnilla jos löytyis?" Ja sittenhän mä sen tajusin.....ROSSU!!!!!!!!!!!! 

Äkkiä puhelua Hämeenlinnan suuntaan, hiljainen kysymys "onko hämeenlinnassa hmää?" ja kun vastaus on myöntävä, mä hypin ja kiljun innosta. Rossu käski soittaa Hämeenlinnan HMlle ja kysyä onko niillä sitä, ja jos on niin pistää varaukseen. No, minä Veskasta kipaisen Treen HMlle ja selitän asiani perin pohjin myyjälle, ja pyydän jos viittisi kysyä sieltä muutaman kilometrin päästä onko siellä. Tuskaiset muutamat minuutit kun myyjä puhuu muutamankin eri henkilön kanssa ja sanat ovat "aijaa. okei..no tuota.." ja minä ihan maani myyneenä ennenkuin "MILLÄS NIMELLÄ LAITETAAN VARAUKSEEN?" sitäpaitsi, yleensä varausaika on vaan 1 päivän, mutta ne teki poikkeuksen ja se on siellä perjantaihin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ihanista ihanin Rossuni (käykää kaikki kattoon sen blogia!!!) käy perjantaina lunastamassa mun suurimman rakkauteni♥ Tää on kyllä oikeesti aika pelottavaa että nään näin paljon vaivaa pinkin juhlalaukun eteen mutta, kerran elämässäänhän tälläseen fiiliksen törmään. Onks kellekkään sattunu mitään tällästä? Haluun julkasta parhaat palat mun blogissa! :D

Ainii, ettehän pidä mua ihan hulluna? :----------------------------------D

10 kommenttia:

  1. muistin kaikki Nllä alkavat sanat, niili, nailoni etc mutta KYLLÄ KIITOS RAKAS

    VastaaPoista
  2. eieieieieiii nyt aiheutit mulle pakkomieltee toho laukkuun! :< toivotaan, että niitä MUSTIA ois viel jossain treen h&m:ssä viel lauantainaki, ku sillon vasta sinne päin pääsen!

    VastaaPoista
  3. hahhahah tää oli hyvä, mulle kävi tossa kesällä sellane, että kävin bonuskirppiksellä shoppaamas, ja monen onnettoman sattuman kautta jouduin jonottaan maksamista 2 vitun pitkää tuntia.. heheh, mut sillä reissulla näin siel kirpparilla sellasen 'kipsi' miespatsaa, sellasen 50 cm korkeen valkosen.. noh olin sillai et cool. mut seuraavana yönä se tuli mun uniin ja vaikka olin vannonu että en astu enää jalallani siihen saatanan putiikkiin niin kävin vielä kaks seuraavaa päivää kattomassa sitä ikkunasta kun kauppa oli kii että oliks se siellä (oli jokku pyhät tai jotain eikä se ollu auki) ja heti kun kirppari avattiin sit, niin meikä ryntää sisään ja ostaa sen. :DDD nyt se palvelee mua korutelineenä tuol huoneessa ja ei kaduta yhtää. <3

    VastaaPoista
  4. Anonyymi, anteeksi kauheasti ! :D siellä pikku-HMssä on varmaan isommalla todennäköisyydellä (eli se mikä on Sokosta vastapäätä) jos siellä ei oo, niin sitten juokse isompaan katsomaan! Ja kerro sitten mulle, miten kävi !

    Pryrates, toi on jo pelottavaa! :D mutta übersiistiä myös! ;D ja hyvä että kyseinen kipsimies on sinulla nyt eikä painajaisissasi :3

    VastaaPoista
  5. ku mää oon nyt hiukan pihalla, niin missä se isompi hm on? :D

    VastaaPoista
  6. Mäkin oon nähnyt unta yhistä mun leopardikorkkareista. Kolmen yön aikana, minä näin jokaisena yönä unta siitä että kävelen ekaks sinne hmään, ostan ne ja kipsuttelen ne jalassa kotona.

    Olihan ne pakko käydä ostamassa...

    Viime viikonloppuna näin Hmssä sellasen ihanan ns. bilemekon, ja se on pyörinyt mun ajatuksissani tän koko viikon, tänään oon menossao ostamaan Tampereen HMstä sitä.. (onneks on se -20% kuitti tallessa, itse asiassa mullahan on niitä kaks!!)

    Ainut huonopuoli, ettei edes nettikaupassa oo näkyny koko mekkoa tai missää kuvastossa. Ja mekon näin Helsingissä.. :(
    Toivotaan parasta!

    VastaaPoista
  7. Anonyymi, pikku HM sijaitsee siis SOKOSTA VASTAPÄÄTÄ. Iso HM taas on stockan lähellä, vastapäätä entistä Love Hotellia, eli nykystä Fat Lady-yökerhoa :) eli Hämeenkadun Stockmann-päässä mutta tien toisella puolella. Vieressä on Vlas Ohlson, Gina, Seppälä, Only :)

    Ja Tilsa, miksei mulle käy noin niin voisin hyvän omantunnon kanssa ostaa korkkarit.. :D ja pidän peukkuja mekkos puolesta! :)

    VastaaPoista
  8. kun kerran halusit tietää, miten sen mun laukunoston kans kävi, niin nyt kuulet :D menin ensin suoraan sinne isoon hm:ään ja siellä sattui niitten joittenki laukkujen takana olemaan tasan yks musta rusettilaukku, ei yhtään enää niitä kultasia.. :D ja mähän sitten ostin sen :)

    VastaaPoista
  9. Oi anonyymi mahtavaa kun tulit kertomaan vielä !! no hyvä että menit sinne, koska sillon ku mä kävin ni oli vaan pari kultasta ! oijoi mahtavaa että säkin sait nyt omasi :)

    VastaaPoista

Lukijat

Follow this blog with bloglovin

Follow you think that its fashion?