maanantai 28. marraskuuta 2011

ei ikinä muotiblogia !

Pakko myöntää, muotiblogit pärjää aina. Musta ei muotibloggaajaa tuu ikinä tän illan perusteella.
Eikä varmaan parturikampaajaa, meikkaajaa, tai ylipäätään parempaa ihmistä.
NEGATIIVISUUS KUNNIAAN! terveisin Lottis, joka oli aamulla 7:30 koululla ja tajusi että koulu alkaa yhdeksältä, NICE.



Löysin itseni koulun jälkeen Tarulta (<3) jonka luona punkkaan enemmän ku kotona :D Taru on halunnu meikata mulle juhlameikkiä jo vähän aikaa, ja tänään sille tuli mahdollisuus. Ja kulmien nyppimistä, AU !!!!!


Tukka ei myöskään käyttäytynyt, oikeestaan pipo päässä mentiin koko päivä mutta en enää kuviin kehdannu sitä laittaa. (parempi tuo tukka siis?)

Ja päivän sekamelskasta löytyy..
Huivi ONLY
kaulakoru GT
Neule HM
toppi JC
legginsit x2 ja sisimmissä jäätävä reikä :--(
säärystimet varmaa ekalta luokalta ! XD
ja keltaiset villasukat juuri saatu<3



Ja tiettekö mikä on hassua? Oon vihannu aina tummansinistä ittelläni, ja neuleita joissa ei oo nappeja. Päällä minulla juuri nyt..Myöskin vihaan legginsejä talvella, minulla juuri nyt..Myöskin pari vuotta sitten villasukat oli mun mielestä hirveintä maailmassa, krhm, nyt mulla on niitä PALJON JEE ja säärystimet, kiitos Suvi<3 myöskin olin ihan silmät pyöreinä kun näin polvisukkia jotka mun mielestä oli niin karseita ettei mitään rajaa, ja nyt ne on ihan supersiistejä! ei, minua ei vaivaa muoti-ilmiöt..


Minä kiitän ja kuittaan, ettehän halua enempää asukuvia?

8 kommenttia:

  1. joo lisää ja useemmi, päivitä blogia useemmin ja vaikka ei muotiblogi oliskaa nii kaikkee turhuuttakin :)

    VastaaPoista
  2. Siis mikä tää on jos ei muotiblogi? :D (ks. nimi)

    VastaaPoista
  3. hahah ole hyvä! :DD mut mun toinen säärystin katos sinne turun saariston perämettän leirikeskukseen!!! :((((

    VastaaPoista
  4. Joel, taidat olla ainoa jota kiinnostaa mun turhat asiat ;D<3

    Pinja ! Arvasin että joku kysyy tota. Oon mielestäni joskus jossain selittänykki aihetta mutta parempi uudestaan kuin ei milloinkaan ;) alunperin nimi lähti siitä, että tästä tulee tosi hieno muotiblogi, joka kariutu pian. ja nimi on alunperin tullut just siitä katkeruudesta, kun muotiblogit menestyy ja kaikki liikkuu massan mukana. "luuletko että se on muotia?" on juuri kannanotto kaikkeen muotihöskään ja muotiblogeihin, vaikkakin ite myös siihen usein ajaudun :)

    Tonnikeiju, eihän? voi ei :---( mulla on yhä tallessa, sniif!

    VastaaPoista
  5. Mut siis sähän kirjotat kans vaatteista, koruista, hiuksista jne :D

    VastaaPoista
  6. joo mutta en ole sellanen kansikuvan kaunis jolla on komea aussimies tai muu mies joka ottaa musta kuvia korkkareissa hienossa kattohuoneistossa helsingissä? that is why it is you think it's fashion! ;)

    VastaaPoista
  7. ahaa! mä aattelen et muotiblogi on blogi jossa puhutaan..no, muodista? :D

    VastaaPoista

Lukijat

Follow this blog with bloglovin

Follow you think that its fashion?