lauantai 29. lokakuuta 2011

Niin kuin prinsessalla.

Tuhlasin köyhiä varojani tilpehööreihin ja jäi kaduttamaan kun en tilannut enempää. :---D

Tässä vähän maistiaisia!

Mimax on aika uus löytö kun koulukaveri siitä mainitsi viime keväänä. Postikulut on n. 1€ jos ei tilaa mitään kovin painavaa ja tavarat tulee tosi nopsakasti! Kolmas tilaus lähti nyt meneen ja tuollaista tulee kotiin toivottavasti ens viikolla :--)

Tilaukseen meni rahaa n. 15€ ja Mimaxin sivuille pääset TÄSTÄ!

Taas sitten tänä syksynä mainittiin verkkokauppa Sanna Tara Nail Art jossa on postikulut myöskin sen n. 1€ ellei tilaa mitään painavampaa ja isompaa :---D Siellä on niin julmetun laaja glittervalikoima ettei mitään järkee, mun on pakko pistää joulukuussa uus tilaus kun noi glitterit on melkeimpä syötävän hyvännäkösiä! Nääkin toivottavasti ilmestyy ens viikolla :--)

Tähän tilaukseen meni 20€ koska painelin vähän väärejä nappeja ja tavaraa on tulossa enemmän ku pitäis (siis samoja glitterpurkkeja 2kpl) mutta ei haittaa! TÄSTÄ pääset tutkimaan valikoimaa :)

8 kommenttia:

  1. ÄÄ!!! vähänkö sulla on ihana blogi:) hassua, että oot tampereelta ja opiskelet hiusalalla. ihan niinkuin määkin:D tampere<3 mulla ei oo blogi-juttua, mut sait uuden "ano" lukijan:)

    VastaaPoista
  2. mistä kannattaa ostaa hiussakset? :)

    VastaaPoista
  3. Anonyymi 1! Sait mut niin hymyilemään ja piristit sunnuntai-yötä/iltaa niin paljon ettei mitään rajaa! Kiitos<3 opiskeletko sä pyynikillä, vaiko jopa valkeekoskella? ;) ano-lukijat on aina supertervetulleita!

    Ja anonyymi 2, olin niin hukassa kommenttis kanssa että oikein hävettää :--D onneks ystäväni empo valas mua ja kerto että perus hiussaksia voi ostaa ihan perus prismoista tai sellasista :) ja pakko mainostaa empoo, hah! ---> http://ambrelovesit.blogspot.com/

    VastaaPoista
  4. Hei oon vähän yrittänyt kattella ja kilpailuttaa eri nettipuljuja.. Mut onko sulla mitään ideaa mistä sais tilattua hyviä ja halpoja geelikynsisettejä.. siis sitä alotuspakettia! :) Luottaisin mielelläni suomalaiseen puljuun.

    VastaaPoista
  5. No Mimax on tosi jees, hinnat vaan 72-92 euroo, riippuu kuinka ison paketin haluat. Se on ihan suomalainen ja postikulutkaan ei huimaa päätä. Mut siin taitaa tulla tippivälineet, kantsii kokeilla eka muotteja! Ne ei napsu niin helposti poikki kun alottaa tekeen kynsiä. Ja tulee halvemmaks :) mut ihan miten itse haluat!

    VastaaPoista
  6. Ja mä teen muoteilla siis ite, enkä kyllä ajatellu vaihtaa :D jos teen 50kpl käsiä hintaan 13,95 ilman tippejä ja liimoja ja leikkureita ni ei oo paha :D jaja tykkään myös enemmän 1-vaihe geeleistä ku ne on helpompia käyttää :)

    VastaaPoista
  7. Ourraidi... no mä kattelin kans että tuolla mixmaxissa oli aika hyvän hintasia... Jos alkuun tilaisin tollasen alotuspaketin tuolta ja sit vaihan niihin helpompiin jos tuntuu että tipit ei toimi mulla :D Mulla ei itelläni oo mitään kokemusta noista muiteista niin en oikeen tiedä sitten ;o

    VastaaPoista
  8. joo, kannattaa! ku mua ottaa päähän ku porukka tekee nii innoissaa tipeillä ja sit ne katkee päivässä, prkl :D toivottavasti sulle ei käy niin!

    VastaaPoista

Lukijat

Follow this blog with bloglovin

Follow you think that its fashion?