sunnuntai 23. lokakuuta 2011

Lättäjalat.

Mun piti tulla hehkuttaan mun parista pienestä ostoksesta, mutta kamera on pysyny melkeimpä koko syysloman laukussaan. Nelly.comissa näytti olevan ihan tuntuva syysale, ja bongasin sieltä muutamat ihan mahtavat kengät, jotka, niin no, on liian korkeat mulle.

Ostin siis ensimmäiset korkkarini ysin päättäjäisiin, ja oon käyttäny niitä vaan pari kertaa. korkoo on ehkä noin 9cm, ja kun ne mulla on pari tuntia ollu jalassa niin itken sisäisesti kun sattuu niin paljon. En myöskään osaa kävellä niillä, näytän varmaa joltai kanalta suljetussa häkissä. No, löysin tänä kesänä uuden unelmani: kiilapohjaset kengät. Niitä multa löytyy kolmet, ja tilanteesta riippuen ne tuntuu hyvältä jalassa. :D päätin nyt googlettaa muutamat korkkarikuvat ihan vaan itseni iloksi ja haaveilla siitä kuinka ehkä joskus jaksan kävellä korkeilla koroilla. (Terkut Annille jolle 15cm korot on LIIAN LYHYET!)











Hyvää viimeistä lomayötä niille joilla se loppuu, hyvää lomayötä niille joilla se vielä jatkuu!
Näissä tunnelmissa, näissä kengissä, minä menen nukkumaan.

9 kommenttia:

  1. näitä postauksia lisää, kiitos!

    VastaaPoista
  2. Mua ihmetyttää tosi, tosi paljon että miten noilla korkokengillä pystyy käveleen kun niissä ei ole sitä korkoo ollenkaan? :D voiko sitä edes korkokengäks enään sanoo..

    VastaaPoista
  3. ei luoja... mua sattuu jo pelkästään noiden katsominen :D

    VastaaPoista
  4. Anni, seuraavaks tulee postaus missä on meistä kaverikuva vuodelta -04, sopiiko? ;)

    kaisa, en tiedä mäkään. Ajattelin että hankin parhaalle ystävälleni sellaset ja kattotaan kuinka hyvin se niillä kävelee 8) Mut jos ne onki vaa muokatut..

    Sallamaari, niin muakin! Mut hypin tänään ilosta kun kokeilin Löyttärissä halpiskorkkareita eikä ne tuntunu pahalta jalassa!!

    VastaaPoista
  5. ei ne oo muokatut kun lady gagal on ollu useemmatki tollaset, en tosin tiedä miten kävelee, joskus se piti tukee jostai jätkäsät koko illan :)

    VastaaPoista
  6. ah okei, kiitos joel! pitäis ettii jotai videoo mis joku kävelee sellasil 8) mäki haluun kokeilla! okei en, anni saa luvan kokeilla..

    VastaaPoista
  7. Siitä vaan laitat kuvan meistä vuodelta 04! :D eiköhän täällä oo jo nähty ihan tarpeeks mihin me pystytään.. onko se hei se jossa meillä kummallakin on telaketjut suuss?? :)

    MINÄ HALUAN KOKEILLA NIITÄ KENKIÄ! oon nähny sellatteita ihmisillä ja juu kylläihanaa, haluan sellatteet!

    VastaaPoista
  8. itseasiassa mä oon jo kävelly sellatteilla!! hihii ja se on oikeesti ihan mahtavaa!! se on paljon joustavampaa kun kävely tavallisilla koroilla :)

    luulin aluks että puhuttiin noista balettitossu-koroista...

    VastaaPoista
  9. Joo just se kuva :D missä sä oot jo sellasilla ehtiny käveleen? o.o

    VastaaPoista

Lukijat

Follow this blog with bloglovin

Follow you think that its fashion?