keskiviikko 14. syyskuuta 2011

Tukkaviikko - Omat tuotteet.

Tällä kertaa syvennytään sit siihen, mitä mä tykkään läntätä omaan tukkaani. Oon kauheen kokeilunhaluinen, testaan aina kaikkia mitä halvalla saa ja mitä mieleen tulee. Niinku kesällä oli se auringon kuivattamille hiuksille tarkotettu shampoo, tms. Ja sillon kun olin vielä blondi (</3) niin muutamat silvershampootkin tuli testattua mitä ihmeellisimmin keinoin..


No mut joo. Oon nyt tykästynyt Goldwellin värjätyille hiuksille tarkotettuihin tuotteisiin, harmi vaan että nää on kalliita mun budjettiin. Shampoo on jonkun 13€ ja hoitoaine 15€ x_x Ehkä pitää taas vaihtaa.. Oon kokeillu myös melkein kaikki Four Reasonsin shampoot ja hoitoaineet, tykkään niitten purkkien näöstä ja tuotteiden tuoksusta mutta...ne ei aina toimi niinku pitäis.. NII, sit noitten lisäks käytän tota tehohoitoo, joka on yhä sieltä Hairstoresta sen 4e :D Kun toi loppuu, meen ostaan uuden ja jos tota ei oo niin sitten lähen kokeileen ColorMaskin pepperiä !

Laitan tosi harvoin jätettävää hoitoainetta, mutta tollaset putellit löytyy jos joskus innostun.


En käytä OLLENKAAN muotovaahtoja tai muita mömmöjä föönauksen alle, mun mielestä ne on turhia...jos föönaan omaa tukkaani.. :D Mut lämpösuojaa multa löytyy kahta (tai kolmea?) erilaista. Toi Four Reasons on tosi hyvä jos haluaa kiharaa, jos haluaa suoraa niin........hyvin mielenkiintoinen lopputulos :D Toi provost taas on tosi jees, jättää kivan pehmeeks tukan ! ja ton phceen sain sannalta, ja oon käyttäny sitä pari kertaa raudan alle :)


Kun mulla vielä oli lyhyttä tukkaa tossa päällä, niin vahana mulla oli yllätys yllätys Four Reasons. Tykkään myös hirveesti Formen snow waxista, mutta eipä oo hirveesti käyttöö..

Niin no, sit tupeerataan jo tukkaa ja laitan ehkä 5 eri hiuslakkaa tukkaan. XD En itekkään vielä tiedä, miks niin montaa. Lempparilakat alkaa jo loppua, mutta on niin hemmetin kalliita ettei viittis ostaa lisää ! Toi violetti putelli on tosi hyvää kampauslakkaa, Tigin lakka taas haisee tosi..erikoiselle ja Schwarzkopfin Silhouette-lakka loppu :---( Noi muut on sit jotain kaupan lakkoja, jeejee.

Ainiin, käytän myös yllättävän paljon hiuspuuteria. Four Reasons, HAH. Tykkään tosta tosi paljon, vaikkakin jos haluaisin tuuheutta niin käyttäisin ennemminkin Osista, kun se on sellasta mattamaista (mut se on niin kallista!!)..


Joo, ja sit multa löytyy miljoona ja yks purkkia joita en koskaan käytä, mutta silti ne lojuu päivästä toiseen samoilla paikoillaan. :D Ja kuvasta puuttuu vielä muutama hiuslakkapullo kun niille ei oo niin paljoo käyttöö.. :D Tigiä, Four reasonsia jne..

Nonii, eiköhän siinä ollut mömmötietoa kerrakseen.....Vai tuliko jotain kysyttävää? :)

Yhä edelleen kaikki kommentit on mun omia mielipiteitä ja käyttökokemuksia, ei huolta !

5 kommenttia:

  1. Hei tota yks lakka mikä on mun mielestä tosi hyvä on goldwellin tommonen musta pullo, lukee punasella "salon only hair lacquer" ja valkosella "super firm mega hold" :DD haha näin niinkun mun kokemuksilla kun en tosiaan kauheesti jaksa koskaan mitää tehä hiuksiin ja en tykkää käyttää syksyllä lakkaa kun sit kun sataa ja hiukset kastuu nii yhyy ei oo oikeen hyvä kun on ollu lakkaa (huomasin tossa yks päivä koulussa) mutta toi on jotenkin tosi sillein sopivan pitävää lakkaa ja ei klimppaa hiuksia sillein tieks :D

    VastaaPoista
  2. miks ihmeessä et osta tukusta tuotteita ja värejä jos kerta opiskelet hiusalalla?

    VastaaPoista
  3. Anonyymi, lähin tukku on Treen Schwarzkopfin tukku ja sieltä en muuta kun lakkaa ostais, koska niiden väreihin ei olla vielä perehdytty. Muista tukuista ei oo sitten tietoakaan, paitsi Ylöjärven metsissä sijaitseva Sim:in tukku. Väreihin tuhraantuis ihan hulluna rahaa (köyhänä opiskelijana<3) eikä niille olis kysyntää niin paljon. Turhaan ostan isoja hapetepulloja ja pieniä väriputelleja kun ne menevät kuitenkin vanhaksi kun tiettyä väriä en tarvikkaan ja toista tarvin mitä minulla ei ole? Muista tukuista ei sitten ole tietoa, tästä syystä ostelen tuotteet kaupoista ja värit värjään koulussa tai kampaamossa :--)

    VastaaPoista
  4. HEI onliks toi four reasonin silver mist hyvää ? :E t. jonpe

    VastaaPoista
  5. Mä en oikein tiiä.. :D siis siinä on tosi huono koostumus, se on toosi nestemäinen (niinku forme!) ja värjää kaikki vaatteetkin sellasii pikkuriikkisii violettisii tippoi täyteen, mut toisaalta..se taittaa tosi hyvin keltasta ! Mut saa tosi nopeesti tukan liian märäks ja lähtee tietty heti ekassa pesussa :--( voin tuoda sitä testattavaks sulle kouluun !

    VastaaPoista

Lukijat

Follow this blog with bloglovin

Follow you think that its fashion?