lauantai 3. syyskuuta 2011

Banoffee

Satuin vilkaisemaan erästä ruokablogia, josta bongasin kakun nimeltään Banoffee. Banaania, kermavaahtoa ja kinuskia. Itelläni oli ehkä enemmänkin oksennusreaktio, kuin että nam tuota vois tehdä.

Eilen menin sit nuortsiin, ja Pinsku(?) oli tehnyt kyseistä kakkua (vähän eri ohjeella) ja pakkohan sitä oli maistaa, vaikka kuinka olisin jättänyt väliin.

...........Voin kertoa että sen jälkeen olin taivaassa. Ei jumaliste kuinka hyvää kakkua!!!!!!! :D Siis ei vedä vertoja millekkään mun täydelliselle valkosuklaakakulle mutta ah ei vitsit. No, olihan sitä sitten pakko kokeilla itse heti !


Siis oikeesti. Mä en niinkään tykkää banaanista, mutta se on niiiiiiin hyvää tossa!! Ja käyttäisin kyllä joitain muita keksejä kuin digestivejä, mutta muuten tosi perfect :)

Ohjeen löysin TÄÄLTÄ, kannattaa mennä tsekkaan!
Toi kondensoitu maito oli sit tosi pelottavaa, mutta tosi hyvää tuolla välissä! Kannattaa nähdä vaiva ja vahtia sitä mikrossa. :D

2 kommenttia:

  1. Kiva jos maittoi :) Ite en päässyt maistaan. Veikkaan että olis kyllä liian makeaa mulle..

    VastaaPoista
  2. Mun mielestä se ei ollu liian makeeta, se keksipohja tasapainotti kivasti ällömakeutta :) mistä sä teit sen kinuskin?

    VastaaPoista

Lukijat

Follow this blog with bloglovin

Follow you think that its fashion?