maanantai 1. elokuuta 2011

suhaat jälleen reitilläs.

Pakko myöntää, että kaksi viimeisintäkin postausta on ollu ajastettuja. Oon pitänyt oletonta blogilomaa, ja vaikka oonkin tapani mukaan stalkannut kaiki lähemmäs 70 blogia, oon tänne kommentointiin vastaamisen ja bloggaamisen jättänyt. Haluaisin niin esitellä päivän asuja päivät pitkät ja ostoksia pitkin maailmaa, mutta missä se mun palkkaama hovikuvaaja on?


Sillon kun te luitte mun mökkireissusta, mä olin Virossa isosena. Oikeastaan töissä, sitä me koko ajan hoettiin.



Tallinna oli niin nähty. Põltsamaalla oli meillä leirikeskus, ja koko pieni kunta oli tosi mahtava paikka! Siellä oli paljon tekemistä, ja ampiaisia joita pakoon juostiin. Otettiin myös kisa kuka on pisimpään vesisateessa, vuorotellen oltiin rännin alla suihkussa.



Sorsille syötettiin halvaa, ja odotettiin koska ne kupsahtaa läheiseen jokeen. Voimissaan ne oli kuitenkin, ja kanankoivet jäi syömättä :(



Mun ei alunperin pitänyt edes tehdä postausta Virosta, mutta näitä kuvia olikin sitten yllättävän paljon. En tiedä onko parempi että kirjotan teille postauksen ilman kuvia ja kerron miksen oo kirjotellut ja mitä oon puuhaillut, vaiko laitan kuvia miljoonan ja höpisen taas omiani. Luultavasti teen molemmat..



Põltsamaan lisäks kierrettiin myös Tarto ja Pärnu. Tarto oli ihana shoppailupaikka, ja Pärnussa oli mahtavat hiekkarannat! Voitteko arvata, kuka ei laittanut aurinkorasvaa ja sai kolmannet erilaiset rusketus(palamis)rajat? Kaunista.



Leirin jälkeen toivuin huonoista yöunista ja tienasin vähän rahaa kampauksilla ja valokuvaamisella. Suunnattiin Annin kanssa kohti Helsinkiä, tsekattiin Linnanmäki, Harry Potter 7 tennispalatsissa (oltiin esim 10 minuuttia myöhässä leffasta?) ja shoppailin, taas..



Riparilta tarttui mukaan uudet mahtavat ystävät, joittenka kanssa oon viettäny aikaa rannalla, ja vaikka kuinka kamera on haluttu mukaan, on se aina unohtunut ..




Meidän ihana Suvi lähtee myös Amerikkaan 11 kuukaudeks, ja sen läksiäisiä vietettiin viikonloppuna. Yöunet oli vähissä, ruoka hyvää ja ehkä mä muutaman kuvan voin tänne lisätä, niin voitte mun kanssa yhdessä itkeä Suvin lähtöä :(



Vielä joku päivä te saatte olla musta ylpeitä kun heivaan tänne mun ostokset ja toivonmukaan parit asukuvat! Tää viikko menee taas tälläsissä kesälomatunnelmissa, millon mitäkin, ja perjantaina päästäänkin Annin kanssa kattoon STAGE - silmistä pois - musikaalia LINNANMÄELLE !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lukijat

Follow this blog with bloglovin

Follow you think that its fashion?