tiistai 9. elokuuta 2011

Matala majani.

Ootteko musta ylpeitä, saan vihdoinkin esiteltyä teille mun huoneen?
Asuin mun siskon kaa samassa huoneessa kun muutettiin tänne, ja muutaman vuoden jälkeen (eli ala-asteen puolessa välissä?) halusin muuttaa meijän komeroon, ..johon olis mahtunu vaan mun sänky ja nytkään siellä ei pysty kunnolla liikkuun.. mutta kun ei suostuttu niin vaadin omaa huonetta ja löysin itseni meidän alakerrasta.


Heti ensimmäiseksi, mulla ei ole ovea. :------D Ne rullaovet on niin tuhottoman kalliita mutta myös äänieristäviä♥ eipä se oo menoa ja meininkiä haitannu, ja siinä kohtaa kun sitä ovea ollaan hankkimassa niin oon varmaan muuttanut jo pois verhoineni..

kun astut huoneeseen..

on vasemmalla vaatekaappi ja ikkuna part 1..

ja sohva ja pöytä.

oikealla on ihanana peilini(♥) ja meikkaus yms-pöytä ja valokuvia!

sitten on turha tuoli ja kaappi, joka ei liiku mihinkään vaikka kuinka haluaisi.

meillä oli siis uima-allas, mutta se ei oo ollut varmaankaan yli 30 vuoteen käytössä. siinä oli vaan se allas. kun muutettiin tänne hankittiin siihen laminaatti ja allas toimii varastona.

..ja mä asun sen päällä.

tuoli jonka pohjaa et koskaan näe. vaatteita jotka eivät koskaan löydä perille asti.

kaikki turhat tavarat asustelevat sängyn alla mörköjen kanssa.

lemppareita huoneessa on ainakin nää kaks taulua!

mun ja annin kuva kehyksissä ja pieni osa mun synttärilahjaa :--D

tossa on puolet mun meikeistä ja hiusmömmöistä, onneks kaikki hajuvedet löytyy tosta.. :D

julisteita mulla ei oo muualla kun tossa, ja nekin on vaan sen takia että...niin..:D liput löytyy myös!

valokuvia tilasin just lisää!

ja onhan mulla tietty jarno


....oliko tää nyt vaivan arvosta?

3 kommenttia:

  1. vähän kiva, sulla tollanen oma alakerta :-D ja ihana muutenki :))

    VastaaPoista
  2. Se on siivonnut :) Pohjanmaan kuviako ei ole? Vielä?

    VastaaPoista
  3. Kiitos anonyymi! Ja mun huone vastaa varman jotain yksiöö.. :D joskus tosta on kyllä haittaakin!

    Liinu, näin tällä kertaa ;) mutta ei ole siisti enään! Eei, pohjanmaalta en laita kuvia kun niitä on vaan muutama, eikä yhdessäkään ole minä. :D

    VastaaPoista

Lukijat

Follow this blog with bloglovin

Follow you think that its fashion?