maanantai 11. heinäkuuta 2011

Uutta tukkaa!

Tiettekö, oon leikannu hiuksiani viimeks joulukuussa, jos ei tota siilin joka kuukautista leikkausta lasketa. Tää alkaa käymään tosi tylsäks, latvat on ihan kakkana, tyvikasvu senku kasvaa ja väri on mitä on. Olisko teillä mitää ideoita mitä tekisin? Haluisin jotain uutta, mut toisaalta en haluis leikata lyhyeks ku oon saanu tätä vaivalla kasvatettua. Toisaalta, mitä teen pitkällä tukalla jos siitä ei oo mitään hyötyä? :D Päätin kaivaa koneen syövereistä mun vanhoja (ja tylsiä) hiustyylejä, naurakaa silmät pois päästä! Ainii, nää ei oo missää aikajärjestyksessä, kunhan latailin !





















Nii ja tietty tää siili on ollu ny muutamassa eri värissä ja on ja pysyy ja muu tukka kasvaa pois mallista.
Kuinka tylsä mä oonkaan ollu viime vuosina?
Keksikää mulle jotain uutta !!!

5 kommenttia:

  1. toisiks viimesessä sulla on ihanasti noi hiukset!!

    VastaaPoista
  2. Haahaa kiitos Tilsa, tais olla ensimmäinen ja viimenen kerta kun onnistuin tossa ! :D

    Ja Sallamaari, oon kans sitä mieltä että tää siili jää mulle :P

    VastaaPoista
  3. Toi vika on just hyvä! Sit jotai punasta vähä sekaa ja hyvä on :)

    VastaaPoista
  4. Mä mietin, et jos vetäisin sellasta hayley williams tyylistä värii päähän ! täytyy miettiä..

    VastaaPoista

Lukijat

Follow this blog with bloglovin

Follow you think that its fashion?