sunnuntai 10. heinäkuuta 2011

Türkiye ♥ 4/4

Viimeinen osa, hih. En tiiä onko mukavempi kattoo samasta postauksesta 60 kuvaa, vai odottaa neljää osaa otsa hiessä, mut jokainen tyylillään!



En haluu kommentoida tätä... :D


Mä en ostanut Turkista loppujen lopuks paljon mitään..Nilkkakorun, pyyhkeen ja tuon kellon, josta maksoin 15 euroo ja se toimi kaks päivää? :D Tästä syystä tuhlasin matkarahat vasta suomessa, ups.



Tykkäsin tosta hotellista sen takia, että siellä oli niin paljon kaikkee aktiviteettia. Noit säkkituoleja, rantatuoleja, pari suloista mökkiä, biljardia, pinkiponkia, musiikkia, vesipooloa ja muuta ! Suosittelen, me ainaki lähetään Annin kanssa tonne ens vuonna!!

Kaksi päärynää.

Ainiin, 70% turisteista Bodrumissa on turkkilaisia, eli ei ihan hirveästi tarvi hävetä muita suomalaisia..

Anteeks mitä?


 


 ♥



Tuossa on mun uudet ystävät, jotka toivon mukaan tapaan ens kesänä, ja mulla ei onneks oo niitten mitään yhteystietoja, ettei tarvi itkeä joka ilta niitten perään, ja kuinka mun elämä onkaan paskaa täällä suomessa. Niin, mistäs mun pitikään jatkaa..

Vähän siistii ku mä ja kamera heijastutaa tos kuvassa!!


Ton mä näin, koin ja elin. Ja se oli ehkä mun elämäni pisin viikko, hyvä niin. Tonne mä haikailen, tonne mä haluan! Toivon että tää herätti teissä jotain matkainnostusta, ....nii. Millasii kokemuksii teillä on turkista? :D

Mä kiitän ja kumarran Turkin osalta, katotaa mitä tulee seuraavaks!

lotsmau

6 kommenttia:

  1. Oioioi..... mulla vaan innostus kasvaa noita kuvia katsoessa enkä enää millään jaksais odottaa meidän elokuun bulgarian matkaa! :)

    VastaaPoista
  2. Tilsa, kiitos taas! :)

    Ja Sallamaari, mulla kans vähä innostus kasvaa tonne ens kesään.. ::D mut hei, vähän siistii että sä pääset bulgariaan, vietä elämäs reissu ! ;)

    VastaaPoista
  3. Oijoi, ei jaksa oottaa kolmea viikkoa Thaimaassa! :) Turkissa oon käyny, öö joskus kauan sitten kerran, sytytti sillon, mutta Thaimaan jälkeen en oo tuonne pahemmin kaipaillu :D näyttää kuitenkin huikeelta!

    VastaaPoista
  4. kokemuksia turkista, koin saman rakastumisen baarimikkoihin ja hihi ikävä ja hei tuun matkalaukkuu ku meet sinne? =)

    VastaaPoista
  5. Ira! Tarkoittaako tuo että oot kolmen viikon päästä Thaimaassa vai että kolme viikkoa Thaimaassa? Ihan sama, oon silti überkade sulle!! Ehkä munkin on päästävä Thaimaahan(seen?) niin unohdan Turkin!! :D

    Ja pompo, tervetuloa mukaan, kolme on aina parempi kuin kaks ;)

    VastaaPoista

Lukijat

Follow this blog with bloglovin

Follow you think that its fashion?