tiistai 12. heinäkuuta 2011

Turhamaisuus.

Mulle iski nyt hirveä äksytyspoksutus .... Tai siis niin. Luin ja luen hirveesti kaikkien blogeja, ja aina tutkin kuinka paljon ne saa kommentteja ja kuinka paljon niillä on lukijoita ja sit mua ärsyttää kun jollain MINUA kolme vuotta nuoremmalla tytöllä on 125 lukijaa, ja MINULLA on 27 (ihaninta lukijaa maailmassa kyllä♥) lukijaa.

Oon ennenkin tätä miettinyt, että miksi mun blogi ei "menesty", miksei mulla oo tuhatta lukijaa jotka palvoo ja kehuu mut maasta taivaisiin. Ja sit ku rupeen miettiin asiaa, niin tajuan, et hei, se on ihan totta että kun sun blogi ei oo täynnä asukuvia tai langanlaihoja pissiksiä joka kuvassa, niin sitten ei vaan toimi.

Mut mihin mä tarvin niitä tuhatta lukijaa? Siihen että mulle tulee sen jälkeen tuhat anonyymiä huutamaan paskaa niskaan, kuinka oon lihava tai huono bloggaaja tai pilkunnussija tai kun niitä ei kiinnosta vittuakaan mitä oon tehnyt tänään ruoaks?

Mä alotin bloggaamisen sillon syksyllä sen takia, kun halusin näyttää, että kaikkien ei tarvi olla niin kansikuvatyttöjä ollakseen hyviä jossain, tai että niillä olis ees hauskaa elämässään. Nimi You think it's fashion? tulee just siitä, että luuleeko kaikki anonyymit (ja muut nimelliset♥) oikeesti että elämä on täydellistä niitten anablogien ja täydellisten keijukaisten joukossa. Aihe on ehkä vähän suistunut, kun mä tänne kirjotan kaiken mitä mä teen ja syön ja liikun ja hengitän, mut mitä sitten?

Mä tykkään mun blogista tälläsenä, ja vaikka mulla ei oo tuhatta lukijaa niin ei se haittaa. Mä saan tänne jaettua mun kaikki valokuvat mitkä olis turhia fbssä, kaikki kynsi-, meikki-, hiusjutut, kaikki shoppailut ja ruoat ja kaverien naamat.

Tää oli ehkä vähän turhaa vuodatusta, mutta tätä mä silti teen, tätä mä jatkan ja tällänen mä oon.


Oliko jollain jotain kysyttävää?

10 kommenttia:

  1. Itse mietin joskus samaa, miksi blogini ei "menesty" ? Mutta tarvitseeko sen menestyä ? Tarvitseeko lukijoita olla päälle 200, että olisimme itseemme tyytyväisiä bloggaajia ? Ei kai, tai sitten kyllä ..

    Ja me, ketkä blogiasi luemme, luemme tätä juuri siksi, koska pidämme blogistasi, sinusta ja bloggaustyylistäsi. Ainakin minä ♥

    Pst, olet kaunis nainen, ja vahva persoona !

    VastaaPoista
  2. Mäkin oon miettiny monesti että "aargghh tulkaa lukijat ihanat tänne, tänne näin!" Mutta sitten just aloin miettiin että, mihin ihmeeseen mä tartten 1000 lukijaa. Pitäis alkaa miettiin mitä kirjoittaa (:D niin siis kyllähän mä nyttenkin mietin mutta kuitenkin, kyl sä tajuut) Sitten hetken päästä huomaatkin kuinka jossain Demissä liikkuu keskusteluita sun sukkien väristä ja siitä kuinka ne ei sovikkaan sun laukkuu, tai vaikka "Hei mä näin ton bussissa kun olin tulossa kotiin niin sehän oli ihan perseet siellä"

    Tai sitten just toi että alkaa tulee paskaa niskaa, sitten meneekin maku koko bloggailusta...

    :)Kyllä mullekkin riittää mun ihanat vähäiset lukijat!

    VastaaPoista
  3. Sun blogi on just kiva :-----) ja tiiäks ei kukaan välttis osaa eksyy sun blogii :o tai siis tiiäks ku ei mun kaa blogii mainosta missää tai en ikinä kommentoi nii mistä ne ihmiset osais eksyy vaik ne ehk haluis lukee?

    ja mä haluun et mun blogi on just mua ja teen sen itteeni varten. en lukijoita (ehkä vähän niitäki aatellen)

    ja sit jos on paljo lukioita nii tulee haukkuja :o mä oon kyl saanu jo muutamii paskoi kommenttei... mut lol ei kiinnosta :D

    VastaaPoista
  4. Tämä on kyllä ihan täyttä totta valitettavasti!
    Oon huomannut itsekkin että usein suositut bloggaajat ovat anorektikkoja tai jotain ihme bimboja.

    VastaaPoista
  5. Kiitos teille kaikille yhteisesti, meinasin ruveta kiljumaan ja nauramaan yksin H&M:n pukukopissa, kun siellä satuin nämä vilkaisemaan.
    Eris, kiitos PALJON kehuistasi♥
    ja Tilsa, oon miettiny kans et ottaisin jonkun tietyn linjan mun postausten kanssa, MUTTA SE EI VAAN TOIMI !! Mä kirjotan tänne mitä mieleen juolahtaa, that's it. Ja mä tykkään sun blogista just tollasena mitä se on!! Ja mulla ei onneks oo vielä demittäjiä mun perässä..
    Rossu, kiitos myös sulle♥ mulle on tullu vaa yks paska kommentti, ja sekin ajautui toisen blogin riidasta o.o ehkä mun pitää ahkerasti kommentoida kaikkien muiden blogeja, lol!
    Ja Anonyymi, kiitos että olet olemassa, kiitos että et ole samanlainen Ano kun kaikki muut♥ ja niin, oon kans huomannut että suosituimmat bloggaajat ovat anorektikkoja tai sitten 20v tyttöjä jotka kuvaavat päivän asut jotka ovat saaneet tuotelahjana blogin kautta. hmph.

    mutta hei, kiitos kaikille, ostin itselleni tänään laukun koska olette niin ihania♥

    VastaaPoista
  6. En muuten käsitä, miten nämä "himobloggaajat" jaksavat .. Jumalauta, menevätkö heidän päivänsä siihen, että he kuvaavat ja tekevät ties mitä vain päivän postauksen takia .. ? Hämmentävää.

    VastaaPoista
  7. Oi sä puit vihdoin sanoiks mun ajatukseni <3 Mä oon kans aina miettinyt että missä mun lukijat on? Niitä on nyt kahdeksan. Joskus mun ja Lauran blogissa oli reilu 20lukijaa ja se oli ihan hyvä määrä. Sitten kun lukijamäärä alkaa lähestyyn 100 niin mua alkaa pelottaa koska mulle tulis kauheet paineet siittä mitä voin kirjottaa.. Jos kritiikkiä tulis liikaa niin mä en ehkä pystyin pitään enää blogia. Oon kirjotellut blogia nyt muutaman vuoden jo ja tästä on tullut mulle harrastus!.. En ikinä haluis sitä et jotkut randomianonyymit pilais tän :D Mä en kyllä yleensä ota krittiikkiä blogissa henkilökohtasesti, mutta liikaa on aina liikaa. Oon lukenut blogeja joissa tulee ihan älyttömästi paskaa kirjottajan niskaan tosi mitättömistä syistä! mm. yhtä mun kaveria on lukemattomat kerrat haukuttu blogissa läskiksi vaikka se on oikeesti kaikkea muuta kun läski :D Mä en tie mikä mun kommentin pointti oli mut olipa nyt jotain. Mä tuun myöhemmin lukeen noi muutkin kommentit mitä tähän on laitettu :D mun mielenkiinto heräs ;D

    VastaaPoista
  8. jotkut voi myös lukee tätä blogia ilman lukijaks liittymistä :) kuten minä, hohoo

    VastaaPoista
  9. Joo no mua ottaa aikalailla päähän, etten voi saakeli suklaata syödä ilman että joku lukija on nähny sen ja tulee kailottaa blogii kuin´ka näki kun söin pussissa ahaata. Olisin voinu ajatella tätä ennenko lätkäsin nimen, naaman ja yhtetiedot bloggeriin.

    Ymmärrän vitutuksen, mut on niillä paljoilla lukijoilla huonotkin puolensa!

    VastaaPoista
  10. Niimpä Eris! :D
    Ja Sallamaari, mietin tätä asiaa vähän myöhemmin ja tajuan että jos mulla oikeesti olis tosi monta lukijaa, ja varsinkin jotain sellasia joita en tuntis, niin vähän olis vaikee kirjottaa kaikkee! :D Ja nyt kun täällä on vaan muutama ihana sellainen jota en tiedä, niin se on vaan kivaa!
    Ja hei anonyymi, kiitos että olet yhä täällä :)
    Pinja, sä taidat olla yksi hyvä esimerkki nopeasti "kuuluisuuteen" ponnahtaneista bloggaajista. :D Mut sun blogi on pelkkää asiaa, propsit siitä!

    VastaaPoista

Lukijat

Follow this blog with bloglovin

Follow you think that its fashion?