perjantai 1. heinäkuuta 2011

Rohkeus ei ole ongelma.

Mä palauduin juuri Turkista ! Voin kertoo et fiilis on sen mukanen, oon 12 tuntia pidätelly itkua kun mulla on niin ikävä niitä ihmisiä. Jos mietitte et miten voin viikon aikana tutustua ihmisiin niiiin meillä oli all-inclusive, eli kaikki tarjoilijat ja baarimikot tuli tutuks ilmasen ruoan ja juoman aikana :) Mä vietin aika paljon aikaa baaritiskillä siemaillen kokista, kun muut otti aurinkoo, eli mulla ei kauheesti rusketusrajoja oo. :D Tulin vaan nopeasti kertomaan että olen elossa, ja haluaisin tiedustella, kummasta kuvakoosta tykkäätte enemmän, erittäin suuresta vai suuresta? Erittäin suuret on nuo ylemmät, ja alemmat pelkät suuret. Vastausta voitte laittaa kommenttiboksiin tai vastata tuohon oikeaan yläreunaan, niin sitä mukaan sitten teen kuvien koon kaikkiin 3/3 turkkipostauksiin!


2 kommenttia:

Lukijat

Follow this blog with bloglovin

Follow you think that its fashion?