keskiviikko 20. heinäkuuta 2011

Mallikuvailua.


 Päätettiin Annin kaa järkätä kuvaussessiot siel Ähtärissä, ja tässä on sitten MUUTAMA tuotos !


 





 




















Ja koska ainakin mun lemppariosuus leffoissa on aina se jos/kun siin näytetään niit pilalle menneitä kohtauksia, niin tässä on sitten "pilalle" menneitä kuvia ilman MINKÄÄNLAISTA muokkausta! Tää on historiaa, mun kaikki blogin kuvat on tähän asti ollu muokattuja jollakin tavalla..





 





  



Tästä on hyvä vielä jatkaa loppulomaa !

lotsmau

3 kommenttia:

  1. Mulla meni kauan ennen kun pystyin lukeen sen sun kommentin jonka mulle kirjotit ja nyt sen sitten luin.. Mä en osaa sanoo siihen muuta, kun että tiedäthän sä että mä olisin oikeesti hukassa ilman sua?
    Kun muut hylkäs, sä olit siä mua varten.
    Kun on paha olo ja oikeesti vituttaa, sä otat kaiken paskan niskaas.
    Oot ihan kun supersankari!
    Ja sä tiät et se et jaksat kaisaa merkkaa mulle tosi paljon.

    Mut tiekkö mikä mua helpottaa tässä kaikessa?
    Mä jollain ihmeen tavalla tiiän et sä oot täällä kun tuun takas. Sä et hylkää mua...
    Ja si ku oon takas me ollaan valmiina uusiin seikkailuihin, jotka tulee oleen ihan huippuja! Kunhan vaan saan viettää ne sun kanssa, ystäväiseni.

    Aina seuraavat YLI 50 vuotta!

    VastaaPoista
  2. Anni kiitos sinun minä hiljaa itsekseni itken täällä ! Mä olen tällä kertaa sanaton, onneks mulla on sut ! <3

    CC, kiitos ! :)

    VastaaPoista

Lukijat

Follow this blog with bloglovin

Follow you think that its fashion?