lauantai 16. heinäkuuta 2011

Alastomia ja raakoja kuvia.

Kun mä sieltä Turkista olin päässyt kotiin, niin suuntasin melkein heti suuntani kohti Ähtäriä Annin kanssa, ja siellä kunnon suomalaisen mökkielämän keskellä poikettiin käymään veljekset keskiselläkin ! Kamera oli tietty mukana, enkä kyllä tajua miten kolmessa päivässä oon ehtiny näin paljon ottaan kuvia ..

Pakollinen kesäsade-kuva.

Anni päätti ottaa päiväunet, möyri siinä aikansa ja kun mulla meni hermot niin paketoin sen täkin välin. Deal?

Mun uus huivi pääsi heti käyttöön, ja kattokaa kuinka siveellinen oon ku mun pyyhe yltää nilkkoihin!

Mitäs me tantat.

Vietettiin aika myös paljussa.

Älkää huomatko mun olemattomia kulmakarvoja.

Meillä oli koko loman täyspalvelu, iltapalaks oli lättyjä!

Anni halus myös kalastaa, ja mä vaan kuvailin sen kumisaappaita..

Saatii monta fisua (heipähei eläinaktivistit!) ja sit SYÖTIIN NE HAHAA.



Löydettiin ittemme myös Vesa Keskisen luo, oltiin kyllä kunnon Tampereen turistit!

Ja meillä tamperelaisilla on vähän eri näkemys silikonisesta kakkuvuoasta..



Toi makso 1,90 ja samalla hinnalla olis saanu tuosta viis kertaa pienemmän viinerin. Nää taitaa olla vähän urpoja..

Tajuttiin että Keskisellä ei oo oikein toiminu noitten ulkomaalaisten muikkien kans, niin jos mä ja Anni muutettais sen luo, niin toimiskohan?



Ajateltiin kalastaa toi uudestaan ens kesänä vähän isompana !!

Fisut vähän vihasena.

Anni päätti itekkin ryhtyä fisuks, tsekatkaa sen suomut!




Mulla on pisamia ihan hirveesti enkä tykkää yhtääään...

Vietettiin laatuaikaa iPhonen ja pasianssin kanssa.

Meidän tuleva kämppä!


Sammakoita on yleensä ihan hirveesti, ja varsinkin nyt ku sato vettä niin olin ihan varma että pääsen valokuvaan niitä !! Totuus oli se että niitä oli vaan yks koko reissun aikana, ja sekin lähti karkuun..







Kirpputorilta lähti mukaan Annin uudet silmälasit..


Ja mä löysin itselleni sopivan auton. Kulkee ainakin yhtä hitaasti kuin mää!


Ja vaikka mä kuinka rakastan ulomailla olemista ja blaablaa, niin mökkielämäkin kelpaa joskus!

Seuraavaks ilmestyykin sit mun ja Annin valokuvaussessiot, can't wait!

lotsmau

2 kommenttia:

Lukijat

Follow this blog with bloglovin

Follow you think that its fashion?