keskiviikko 1. kesäkuuta 2011

Turhia kuvia.

Maanantai oli mukava päivä, ja kiireinen. Koulun jälkee lähettii Sonjalle, kun se halus prinsessakynnet. Meille jäi sit aikaa kun juna meni niin myöhää, ja lähettii yllättäen valokuvaamaan.


Vihdoinkin päivän asu-kuvaa! :D


Mitäs me rallikuskit.






Mun tissivyö on kadonnu, ja toi hame tippuilee koko ajan 8<

Kattokaa!! Tajusin vasta nyt, että se hiertymä mun linssissä esim estää kontrastia toimimasta !!! huoltooon niinku olis jo :(


Ja Sonjan prinsessakynnet vähän huonosta kuvakulmasta..
Ja mä tiedän, että te alatte niin kyllästyä näihin valokuvapostauksiin, niin kaks seuraavaa postausta pitäis olla vähän erilaisia! ;)

lotsmau

2 kommenttia:

  1. OIKEESTI NOI SUN ILMEET :D:D:D:D:D:D

    VastaaPoista
  2. mua ärsyttää ku oon joka kuvassa sillee =)=)=)=) ni päätin keksii jotain romanttisempaa(?) :(

    VastaaPoista

Lukijat

Follow this blog with bloglovin

Follow you think that its fashion?