torstai 23. kesäkuuta 2011

MATKAILUA.

Heräsin tänään aamulla, ja kävelin keittiöön...Eiku alotanki toissa illasta. Muistatte varmaan että mun kamera on huollossa? Meillä on sit sellanen normi pokkari, joka piti ottaa matkalle mukaan. Saan sit tietää toissa iltana, että se on MYSTISESTI HAJONNUT, ja kirjaimellisesti hypin seinille ja huusin ja kiljuin ja panikoin ja mitäs muuta. Noo, sitten isi ehdotti että hankitaan halpa kamera matkalle, ja se ostaa sitten paremman joskus myöhemmin. Asia kunnossa.

Nii, sitten heräsin tänään aamulla, ja kävelin keittiöön. Pöydällä on lappu "Hyviä uutisia kamerarintamalta! Lottiksen kamera on noudettavissa Gigantista tällä koodilla blaablaablaa" ....Hypin taas seinille ja huusin ja kiljuin, tällä kertaa ilosta!

Ja kamera äkkiä hakuseen Gigantista! Mukana tuli "lasku" jossa summa oli 183 euroa. Pisti vähän ketuttaan, kun vakuutuksen piikkiin piti mennä? No sit vähän soiteltiin ja totuus oli se ettei meijän mitään tarvinnu maksaa, ja mun mukaan ei olis ees pitäny antaa sitä lappusta. :D Great! Kamera on kunnossa, roskia ei näy ja objektiivi kiiltää silmissä<3

Ainii, shoppasin tänää ginasta vaaleansinisen perus pitkähihaisen ja JCstä topin :) (On muuten kallis, JCssä toppi 14,90 ja Ginassa 9,90!!!)

Nii ja unohdinko mä mainita, että lähen tuossa alle kolmen tunnin pästä Hki-Vantaan lentokentälle?


NIMITTÄIN MUA KUTSUU TURKKI !!


Ainii ja loppukevennykseks löysin kolme vuotta vanhan juhannuskuvan, hohoo! Oon niin tylsä aina juhannuksena...Viime juhannuksena olin ruotsissa :D

Mitä te teette tänä juhannuksena?

5 kommenttia:

  1. Hei lottis !

    Kirjoitin Pinjan blogiin, postaukseen Päivän näinen, kommentin. Ajattelin kopioida sen vielä tänne, sinun omaan blogiisi.

    " Heip, olen uusi ja tuore lukija.
    Ja tämä postaus huokuu persoonallisuutta ja itsevarmuutta ! En ole muistaakseni ikinä tavannut tällaista naista, joka on näin varma itsestään ja pitää itseään kauniina juuri sellaisena kuin on. Tuollainen on ihailtavaa ! Hymy nousi huulilleni kun katsoin kuvat ja luin tekstin. Rehellistä ja kaunista. Ihanaa, että tällaisia ihmisiä on olemassa. "

    Ja haluan ilmaista mielipiteeni siitä Anonyymistä ja hänen kommentistaan. Tuon nimettömyyden takana on ihminen, jonka itsetunto on nollatoleranssi, eikä hän omaa mitään omaa. Tuollaisen kuvan hän itsestään antaa. Hän ei selvästikkään ole sinut itsensä kanssa millään tavalla, kun laukoo tuollaisia kommentteja niin itsevarmalle ja kauniille naiselle kuin sinä !

    Onneksi löysin blogisi, alan seuraamaan täysin tuoreena lukijana. Olet upea nainen ! :)

    VastaaPoista
  2. Anonyymi tuolta Pinjan blogista tässä hei. Anonyymi siksi, että kaikillä meistä ei ole blogger tunnuksia.

    Aggressiivinen vastauksesi Pinjan blogissa jo puhuu huonon itsetunnon puolesta, psykologisesti. Missään vaiheessa en sanonut, että kaikkien pitäisi olla AAA/XS kokoa, eli melkoisen huono argumentti sinulta. Katkeran kuuloinen sellainen ;) Siis, kommentiniko sai sinun "hyvän" itsetuntosi murenemaan vuorokaudeksi? Naurua.. itsesääliä.. Ristiriita :D Mun puolesta saat nauraa niin paljon, kuin haluatkin, se ei mun elämää hetkauta yhtään mihinkään suuntaan.

    Paino-asiaa. Oletko oikeasti sinut sen kanssa, että olet ylensyöjä ja tuhdissa kunnossa? Syötkö suruusi? Koska useimmissa syömisongelmissa takana on tunne-elämän ongelmat. Onko sinusta mukavaa, kun vatsasi on turpeana vaatteessa kuin vaatteessa, ellet sitten pue telttaa päällesi? Oletko sinut sen kanssa, että painosi mukana tulee kohonnut riski sydän ja verisuoni sairauksiin? Onko se sinusta mukavaa, että kuntosi sen kun huononee? Entä jos joskus saat lapsia, haluatko näyttää heille esimerkkiä olemalla tuhti vai terve?

    Mut hei, jos ihan oikeasti olet sinut sen suhteen, että olet tuhti, go for it :)
    Syö hyvin jussin kunniaks :D

    VastaaPoista
  3. Anonyymi, mitä helvettiä ? Miksi sinun täytyy noin itsekkäästi ilmaista mielipiteesi ja vielä tahallasi yrittää saada kauniin, itsensä kanssa sinut olevan naisen surulliseksi ? Jos tämä nainen painaa hieman enemmän kuin nämä anoreksiaa sairastavat, mitä väliä ? Ei hän ole sairaalloisessa kunnossa, vaan hän pitää itsestään juuri sellaisena kuin on. Onko siinä jotain pahaa ? Jokainen meistä naisistä syö sitäpaitsi suruunsa. Niin minäkin. No, minä olen hoikka painoa 47kg, mutta en omaa kaunista kuvaa itsestäni. Olen oikeastaan kateellinen lottikselle, kun hän omaa noin voimakkaan itsevarmuuden. Se tekee ihmisestä kauniin !

    Anonyymi, sinun sanomasi on tyhmää ja huomaan, että sinun itsetuntosi on kovinkin matalalla. Eikö sinulla ole muuta tekemistä kuin tulla kommentoimaan negatiivisesti ? Sinulla ei taida olla hyvää kuvaa itsestäsi.

    Hankkisit elämän, etkä kiusaisi täällä naista, joka on vahvempi luonteeltaan kuin monet muut !

    VastaaPoista
  4. Hei Eris!
    Kävin kanssa kattelemassa Pinskun blogista kommentit, ja olin ihan mielettömän yllättynyt ja ilonen tuosta kommentistasi! Se lämmitti hirveästi mieltä, kiitos<3
    Ja kiitos myös toisesta kommentistasi, olen iloinen etten ole tässä anonyymien vastaisessa taistelussa yksin. :D

    VastaaPoista
  5. Ja hei anonyymi myös sinulle, ja kiitos että kunnioitit mielipidettäni ja tulit tänne kommentoimaan.
    Ei kaikilla olekkaan blogger-tunnuksia, mutta he voivat silti käyttää omaa nimeään anonyymin tilalla, eikös?
    Kommenttini Pinskun blogissa oli aggressiivinen, kun rupesi ottamaan päähän, kun liioittelet ja vääristelet minua ja juttujani.
    Mun puheissa on aina ristiriita, en ymmärrä mitä vikaa ristiriidoissa on. Ihmisetkin ovat ristiriitaisia ja kaksinaamaisia, sellasta se vain on? Pilkun nussiminen on yhtä ärsyttävää kuin ristiriitaisuus.
    Huomaatko taas, kuinka vääristelet minua? Mistä tiedät, että olen ylensyönyt? :D Ja en syö suruihini, mulla ei ihan hirveästi mitään surtavaa ole, mun elämä on kohdillaan, ja rullaa omalla tahdillaan.
    Turpean vatsan saa vedettyä sisään, eikä se minua tähänkään mennessä ole hirveästi haitannut, kun maha ei ole kuopalla?
    Mistä tiedät, paljonko painan? Jos minulla on leveä lantio ja niin edelleen, mistä voit tietää olenko normaalipainoinen vai en?
    Ja jokaisen kunto on omanlainen. Minua ei haittaa, etten ole ahdannut itseäni 10 vuotta jossain liikuntatreeneissä, ja nyt valittelen kun joka paikkaa särkee, kun olen kuluttanut itseni loppuun. Käyn lenkillä, olen tanssinut, käyn satunnaisesti salilla. onko siinä joku ongelma? Mielestäni voin olla terve, vaikka en pienimmästä päästä olekkaan. Voin näyttää lapsille esimerkkiä, laittaa karkkipäivät ja niin edelleen, eivätkä he häpeä minua, kun en olekkaan sellainen anorektikkomamma? On olemassa muitakin minun kokoisia, ja minua monta kertaa isompiakin ihmisiä....mitä sitten? :D
    en ymmärrä miksi koko ajan painotat sitä että olen tuhti, tuhti, tuhti blaablaa, MITÄ SITTEN?
    ja kyllä kiitos söin hyvin jussin kunniaksi, en edes muistanut koko jussia kun olin turkissa :)

    VastaaPoista

Lukijat

Follow this blog with bloglovin

Follow you think that its fashion?