perjantai 10. kesäkuuta 2011

Kesäkuulumisia !

En oo vielä selvittäny, että oonko a) kertonu itsestäni kaiken b) tosi huono ja ei-kiinnostava bloggaaja vai c) eikö ketään oikeesti kiinnosta vastata mun kysymyspostaukseen ! Hävettää ja naurattaa samaan aikaan :D Ei yhtään kysymystä ! Vähän oon ylpee teistä. Tota ei taideta kokeilla toista kertaa?

Mut joo, kesän kuulumisia - niitä ei oikeestaan oo? mä oon ollu kavereitten kanssa ja vähä höntsäilly "töissä" eli oon ollu muutamana päivänä apuna kavereitten kahvilassa :) tuoota tuoota, lähtö olis turkkiin tossa parin viikon päästä ! Ruotsin reissu ei varmaan toteudu, Provinssi koetaan tänä vuonna ilman mua ja Viroon ajattelin vielä päästä heinäkuussa. Tämän lisäks ajattelin pitkästä aikaa kokea särkänniemen, ehkäpä lintsin ja Stadin shoppailumahdollisuudet ja TYKin stage-esityksen? En oikein keksi mistä löydän rahaa!!

Mut hei, kesässä on myös halpoja (hyviä) puolia!


 Siis miettikää kuinka siistiä ! Aine joka suojaa ja vaalentaa? Tota oon parina päivänä tunkenu hiuksiini, ja nää on taas vaaleet ! Kattelin tossa vähä vanhempii kuvii mis mulla oli hopeet hiukset ja hmph, ehkä haluun ne takasin?

Ja sitten, aine joka tummentaa, tsihi. Oon tosi huono ruskettuun..........Okei, okei, mulla ei oo kärsivällisyyttä istua auringossa joka päivä, niin mä suihkuttelen tota pitkin kroppaa ja voilá, oon ruskee! Ja toi ei ees näytä purkkirusketukselta ! Namnam.

 Ginan ale-rekistä bongasin tollaset legginsit, joittenka kanssa seisoin metrixmetri pukukopissa vaikka kuinka kauan, koska en tiennyt käyttäisinkö noita vai en. No, hintaa oli 4,90 ja oon kyllä käyttänytki !

Mut hei, ei kaikkee saa halvalla! Tähän meni mun kesän säästöt, lol :D
Oonkohan koskaan sanonut täällä ääneen: "Mä en ikinä tuu käyttää sellasiik maximekkoja jotka on niin rumia!!!"

Krhm, tulos on tässä....
No mut hei, eihän oo ruma? Hintaa tuolla oli 39€ ja se on Spiritstoresta. Tuonkin kanssa olin monta minuuttia pukukopissa, ennenkuin Anni pakotti mut tuon ostamaan. Ehkä se pääsee oikeuksiinsa Turkissa?

Ja kun nykyään kaikki on niin innoissaan niistä asukuvista niin tadaa. Mitään muuta en sitten taidakkaan käyttää kesällä?

Mä en tiä koska taas postailen, ehkä huomenna, ehkä ylihuomenna, ens viikolla, ens kuussa?
Palaillaan!
♥lotsmau




Ainiin, ilmoitusasiaa!!!!!!

Vietiin mun kamera huoltoon, ja en tiedä yhtään koska se sieltä ajatteli palailla, veikattiin että heinäkuun lopussa tai vasta elokuussa? Eli kovin laadukkaita kuvia ei todellakaan oo tulossa! :D

10 kommenttia:

  1. vähän ihanat noi legginsit!:)

    VastaaPoista
  2. hei, paljon toi BlondMe makso ? :)

    VastaaPoista
  3. Kiitos Tilsa! Noita oli viel torstaina jäljellä pari koskarin ginassa ;)

    Ja sopo, en kyllä tiiä yhtään! Kun ite sain ton näytepakkauksena yksiltä messuilta :o tarvitsisitko? Kaverilla pitäis olla kai pari avaamatonta, voisin kysellä siltä jos olis halukas myymään! :)

    VastaaPoista
  4. No hyvä etten oo ainoo joka tykkää tosta mekosta! :)

    VastaaPoista
  5. Lotsmau sulla on pakkomielle kuvaa sun tissejä!
    ps. ooks sä laihtunu :O

    VastaaPoista
  6. Siis mulle ei oo tullu postiin mitää sun kuvia :( Osoite on siis pinjaluoma@gmail.com

    VastaaPoista
  7. sopo: oukei kiitos tiedosta :) mä infoilen jos löydän sitä jostai !

    Niki: Mulla on pakkomielle kuvata mun vaatteita millä tyylillä tahansa, kun lukijat niist aina haaaveilee ! Ja en tosiaan oo, toi valkonen mekko saa mut vaa näyttää kuvissa pitkältä ja...laihemmalta? :D

    Pinja: Eikö? No lähetin saman viestin uudestaan tohon samaan osotteeseen o.o saitko sitä s-postii ollenkaan vai etkö vaan löytäny kuvia? :o

    VastaaPoista

Lukijat

Follow this blog with bloglovin

Follow you think that its fashion?