maanantai 16. toukokuuta 2011

We almost had it all.

Moikkamooooiiii !
 Voitte vaan arvata, että kun mua pyydetään valokuvaan, niin oon kyllä heti mukana ! (Anteeksi Hanna jonka valokuvausprojektin unohdin kokonaan!!) Mutta niin, Joelilla oli koulutyönä tällä kertaa aiheena KESÄ, ja lähettiin tälläkertaa kuvaileen pitkin Valkeekoskee! Voin kertoo, että edellisen päivän benji-hyppyilyt ja juoksemiset tuotti vähän ongelmaa ... :D mutta haha, löydettiin kaikkee kivaa!

 








Tää on ikuisesti mun lemppari



Joel ja Joelin kuvaustaidot...:D

Mitäs me eräjormat?










Ton kuvan jälkeen Joel lähti juokseen iha hulluu vauhtii karkuun ja kuulin et se huusi "HYTTYNEEN!!!!!"  ja olin iha et wtf ja se pyöri ympyrää ja meni kyykkyy ja nousi ylös ja hyperventiloi ja mitäs muuta....Mä nauroin vedet silmissä, ennenku se kerto että sen jalan vierestä oli menny käärme... :D Lähettiin sit metsästää karhuja ja nutipäitä!

Seuraavana aamuna en sit päässykkää sängystä ylös ..


3 kommenttia:

  1. haha joo ei mitää, kattellaa tässä jokupäivä kun keritää :) ei niillä kiire oo!

    ja kivoja kuvia muuten (;

    VastaaPoista
  2. mulla oli koko viikko täyttä, ja sit aina jossain välis olin sillai EIH PAKKO LAITTAA HANNALLE VIESTIÄ ja prkl oon tässä tilanteessa .... :D

    VastaaPoista
  3. no ei se oo nii justiinsa :D jos vaikka kesälomalla kerkeis? ;D

    VastaaPoista

Lukijat

Follow this blog with bloglovin

Follow you think that its fashion?