tiistai 3. toukokuuta 2011

Unelmia ja kenkiä.


En ehkä osaa tehä yhtä hienoja kollaaseja kuin Rossu tai Nadja, mutta yritin silti parhaani photofiltrellä! (:D:D) Eli tossa vähän esimakua mun unelmakengistä. Ostin hiljattain H&M:ltä mekon (jonka esittelen seuraavassa postauksessa!) ja siihen etin nyt unelmakenkiä. Mun korkkareitten käyttö on vähän niin ja näin, mulla on ollu joskus ala-asteella vaaleenpunaset kiilapohjaset "korkkarit" jotka on ostettu etelästä, enkä niillä koskaan kävelly. Seuraavat korkkarit ostettiinki sitten ysien päättäjäisiin, ja niillä oon muutamat kerrat kävelly ja tihrustanu itkua, kun sattuu jalkoihin.
Mulla on siis vaivasenluut, jotka tuottaa mulle enemmän ongelmaa kun mä oon ees tajunnu ... Silti haaveilen uusista korkkareista!
Mekossa on siis mustaa ja beessiä, ja siitä syystä oon tähän aika yksinkertasia kenkiä lisäilly. Ja jos ne olis mustat, niin niitähän vois käyttää muutenkin!
 En oo ny oppinu tykkää kiilapohjasista vaikka ne on ollu muodissa, ja kun eilen eksyin andiamoon kokeilemaan sellasia niin...aah ne oli ihanat!!! Nyt onkin kovasti miettinnässä, ostaisinko kiilapohjaset JA "hienommat" korkkarit.
Asoksen musta-beessi rusettiunelma on kyllä todellakin unelma, hintaakin sillä olisi noin 30-35€, mutta korkoakin niissä on sen verran, että kaapin pohjalle varmaan jäisivät :( Elloksen kengissä korkoa on 12cm (!!!!!) joka on minulle paaaljon (ja liikaa) :D
Meen torstaina shoppaileen Idikseen, ja sieltä yritän löytää mun unelmakengät!

Tää oli nyt aika kenkäpainoitteinen (ihan tosi?) ja linkkipainoitteinen postaus, mutta mun oli pakko saada jakaa mun unelmat teidän kanssa!

Onks teillä unelmakenkiä?
JA MITÄ OOTTE MIELTÄ KIILAKORKOSISTA KENGISTÄ?!

rakkaudella, lotsmau

4 kommenttia:

  1. mun mielestä ainakin kiilakoroilla on helpompi kävellä kuin ns. tavallisilla korkkareilla :))

    VastaaPoista
  2. Haha en oo ees kauhee hyvä tekee kollaaseja :D teen ne muute powerpointil ja sit print screenaa ruudu ja rajaan vaa paintil sen aluee ja tallennan :DD

    Mut kiilakorot on kyl ihanat :) omistan kahdet kiilat ja yhdet tavalliset. :)

    VastaaPoista
  3. mä oon lottis joutunut turhankin usein todistamaan niitä kohtauksia, joita oot saanu niitten sun galdiaattoreiden kans ja siks mä ny ehottaisin et oikeesti ostaisit sellatteet kengät jotka on hyvät jalkaa ja si vasta mietit et kuinka korkeet yms. Mut mä oon valmis kenkäkaupoille anytime ;)

    VastaaPoista
  4. ANSSSKU: Huomasin saman kans eilen, kun kokeilin eräitä überihania kiilakorkosia!

    ROOSA: Toi on hyvä tietää, voisin kokeilla tota ens kerralla! ;) Mäkin haluaisin paaljon kiilakorkosia ja eilen löysin kahdet kalliit ja ihanat!

    Annnnnn.: Kävin eilen kattomassa kenkiä, jotka oli oikeesti jopa hyvät jalassa !! Mutta niin korkeet, että .... :D Ja ne jotka olis hyvät jalassa niin on huonot kukkarossa ..


    ps, kirjotin tän anonyymillä koska en pysty koulussa kirjautuun näköjään :---DD

    VastaaPoista

Lukijat

Follow this blog with bloglovin

Follow you think that its fashion?