keskiviikko 25. toukokuuta 2011

Meidän poika on tullut kotiin!


Hei, ja tervetuloa Tampereelle jellonaaat !! Huikeesti oli porukkaa, huikee oli meininki ja niin edelleen ! Ala-ikäset ja keski-ikäset sai taas syyn ryypätä ittensä kaatokänniin keskellä viikkoo ja muut sai syyn ihkuttaa Granlundia yhä enemmän ... Mä olin tietty mukana valokuvauksen kannalta, ja suomi-paita päällä ! (Jos haluat nähdä minut suomi-paita päällä, tsekkaa Sallan jellona-postauuus !!!) joo, mutta kaikki seuraavat kuvat Tampereelta ovat minun kameralla otettuja ja kuvaajana on toiminut Tia tai minä, eli kaikki kuvat ovat ©Tia Oesch ja ©Lottis Salmi, ja niitä ei saa käyttää mihinkään ilman lupaa ! 
Nauttikaa miehistä!














Fiilis oli mun mielestä aika mahtava (ellei lasketa niitä humalaisia ja Granlund-ihkuttajia) mutta joittenkin mielestä toi ei ollut mitään verrattuna Helsinkiin :) Oon sitä mieltä, että viikossa on ehtiny tunnelma latistuun ! No mut esiintyjinäkin oli Lovex, (mihin kadotin sen laulajan kuvat?!?!?) Pate Mustajärvi, Unkilubin Jussi sun muut, ja mä kyllä pidin tota kunnon showna !

Lähipäivinä pitäs tulla matskuu mun ja Hannan valokuvausreissusta, see ya soon!

♥lotsmau

2 kommenttia:

  1. EI VITTU OLIKO SIELLÄ LOVEX!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Däääämn :( hei mut eiks jonne aaronkin ollut siell? Ja mitämitä, näänkö oikein... onko noissa kuvissa sami hintsanen?! :o

    VastaaPoista
  2. VOI SALLA :D:D:D:D:D::D
    OLI LOVEX KYLLÄ ja jonne aaron ja hänen veljensä laulamassa maamme-laulua ja kyllä hintsanen lauleli den glider iniä ja we are the champion ja juonsi koko kakan !

    VastaaPoista

Lukijat

Follow this blog with bloglovin

Follow you think that its fashion?