maanantai 9. toukokuuta 2011

H&M:n suurkuluttaja!

Himoshoppailija täällä päänsäryn kourissa, päivää!

Mun shoppailuhimot koostuu nykyään kengistä ja kaikesta mitä löydän H&M:ltä.. :D Tää ei ehkä teidän mittakaavassa oo suurta, mutta jeejee!

Muistatte varmaan ne unelmakengät......Tässä on se unelmamekko ! Ehkä tulee parempaa kuvaa kun johonkin ton laitan päälle :P

LÖYSIN MUUTEN MUN UNELMAKENGÄT !!!!! Aleksi13sta YourFace-merkkiset kiilapohjaset mulle _todella_ korkeet (ja kalliit) kengät! :D Mutta ah ne on niin unelma että mun on pakko saada ne!!

Vappuna löysin ittelleni tollaset lepardikuvioiset aurinkolasit ! Niitten läpi ku kattoo ni kaikki näyttää iha 50-luvun tyyliltä haha :D

Ton mekon kuitissa luki toi alennus, vähä siistiä! 


Ja tossa mun asukuvia viimeseltä viikolta, haha! Nyt ku kesä alkaa ja koulu on loppumassa, en keksi enää mitää vaatteita ja laitan noita samoja kokoajan päälle. :D Mäyräkoirapaita on siis H&M:ltä ostettu viime jouluna Helsingistä. Tosta hameesta oon haaveillu jo kauan, ja nyt sen ostin tolla alennuskuitilla ! Tuubitoppi myös H&M:ltä... :D

Ajattelin alkaa selaileen Elloksen sivuja, jos sieltä löytyis jotain kivaa!

ps, mun haaveissa on myös muutamat korvikset H&M:ltä.. :D:D Haha.

♥lotsmau

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lukijat

Follow this blog with bloglovin

Follow you think that its fashion?