sunnuntai 6. maaliskuuta 2011

por favor me ayude!

En mäkään osaa espanjaa mutta TARVITSEN APUA. se oli otsikkoni. Kaikilla tuntuu nykyään olevan siellä tekstin lopussa ne pari klikattavaa kohtaa, joittenka oikea nimi on Toiminnot. En aluks tienny et mistä ne tulee, ja kun eräät vähän valaisivat minua, ja tein mielestäni kaiken oikein, NE EIVÄT SILTIKÄÄN NÄY !!!!!!!!! joten jos joku kiltisti voisi seuraavan kuvasarjan jälkeen kertoa, mitä olen tehnyt väärin?

 eli oon ruksannu sen kohan tuolta.

 ja se näkyy tuossakin!!!

 olen tallentanut muutokset ja....

TADAA!!!!! rupee vähän ottaa päähän :D Lupaan vaikka palkinnon sille joka ratkaisee tän!

ps, kyllä olen yrittänyt googlettaa ja haluaisin lähettää jopa palautetta bloggeriin ja kysyä että mikä on vikana; muttakun sattuu olemaan ainoa kieli englanti, ja tuntuu että mun tietokone-sepitykset ei ihan sinne asti yltäis :D

AUTTAKAA MUA!!!!!!! :----(

8 kommenttia:

  1. tallensitko sä sen tosta ekasta ruudusta myös? :)

    VastaaPoista
  2. Tallensin !!!! Ja kokeilen äskön uudestaa ja tallensin molemmat JA EI SILTI NÄY :-----( mur.

    VastaaPoista
  3. ootko muokannu html koodia tosta blgoipohjasta tai jotain....? :D en todellakaan tajua näistä mitän mutta tuli vaan mieleen että sen takia voi olla joku oleellinen jutskeli jääny pois mikä sais sen näkyviin

    VastaaPoista
  4. no nii ku mietin ihan samaa :D mutku en oo mielestäni koskenu htmlkoodeihi, ja sit ku kävin tsekkailee sitä ni en löytäny siitä mitää xD yritän ny viel googletella noit html-juttuja :P
    kiitos vinkistä! :)

    VastaaPoista
  5. Heip! Päätin vastata sulle tänne niin ei tarvi kyttäillä sitä vanhaa ulkoasupostausta sieltä minun blogin puolelta :> Mutta siis täytyy sanoa että en kyllä tiiä että mikä ihme mättää! Luultavasti olet tehny kaiken ihan oikein ja se että se ei toimi johtuu jostain muusta. Kokeile vaikka vaihtaa blogger englanniksi koska kaikki ei välttis toimi kunnolla suomenkielisessä. Jos se ei auta niin en kyllä tiiä mitä pitäis tehä :s Silloin kannattaa pistää viestiä vaikka jonnekki bloggerin tukipaikkaan jos sellanen löytyy, ja varmasti löytyy :>

    VastaaPoista
  6. kiitos paljon kun jaksoit vaivautua auttamaan :) mä kokeilin englanniks, ja tallensin uudestaan sen jälkeen, eikä siltikään näkyny. ehkä mun pitää uskaltautua lähettää bloggerille viestiä ... :D

    VastaaPoista
  7. Vielä täytyy sanoa että joillain selaimilla ne ei näy, esim. Operalla. Mutta mulla kyllä nyt chromella näkyy ne! Alkoivatko itestään toimimaan vai teitkö jotain, mutta nyt ne kuitenki näkyy :-D

    VastaaPoista
  8. mä onnistuin joo !!!! minä joka en osaa kunnolla englantia etin niitä tietoja englanniks ja löysin. :D mun piti resettaa tai jotai ne widgetit siit html-koodista ni lähti toimii o.O

    VastaaPoista

Lukijat

Follow this blog with bloglovin

Follow you think that its fashion?