torstai 31. maaliskuuta 2011

Pink day.

Hellurei ja hellät tunteet !

Oon tosi positiivisesti yllättyny kahdesta (oikeastaan kolmesta) asiasta. :)
1. Haluisitte nähä päivän asuja
2. Olitte innoissanne huonepostauksesta
3. Ja vielä ehdotettiin että tekisin kouluaiheisen postauksen esim kampauksista ja väreistä. :)
jee!!

Ajattelin sit vähä esitellä teille mun tän päivän asua, ennenku tajusin että missään kohtaa meijän kämpässä en oikeestaan saa kunnon asukuvaa... :D:D joten pitää vähän soveltaa....

Päivän hirvein asia:
 TOI OLI IHAN JÄRKYTTÄVÄÄ! kun näätte tollasen kaupassa, kiertäkää se kaukaa. (enkä ymmärrä miks tää kuva on väärin päin?) toi makso 2,5€ pullo, ja siin lukee "Pink lemonade". No olin sit ihan varma, et se on mahtavaa vaaleenpunasta limsaa, mutta ............ se oli hiilihapotonta sokerilitkua? hyihyihyi.

Mun päivän onneks pelasti ruoka (jälleen?):
 ps missä mun salaatti on?


Joo mut niin, yritin ettii kaikkii mahdollisii kuvauspaikkoja mun päivän asulle, mutta pyh. Teijän pitää nyt pärjätä ilman mun normisinisiä farkkulegginsejä .

Joo tänään oli nimen mukaisesti "pinkkipäivä", aika karua. :D en tiedä koska olisin viimeks pukeutunu tohon väriin. No, ehkä pitäis useemminkin?

 Kaulassa mulla oli hyvin erikoinen pääkallokoru, jonka oon ostanu ehkä 2 eurolla ginan alesta joskus.. :D


Enkä osannut päättää, kumman kuvan laitan tänne niin laitoin molemmat !

Joo, sit päästään siihen kolmanteen aiheeseen mistä olin ilonen. Eli siis pitäis varmaan kertoo jotain mitä tehää koulussa yms. Jos oikeesti haluaisitte kuulla jotain meijän hiustenvärjäyksestä, järkyttyisitte. Oon halunnu nyt puolivuotta sellaset kunnon tuhkablondit, hopeet, tms. Eikä olla koskaan onnistuttu, ja tälläkertaa päätettiin kokeilla pohjalle vaalennusainetta, ja siihen vielä väriä päälle. (Meillä on siis koulussa "omien hiustenlaittopäiviä", eli ollaan pareittain ja tehdään toisillemme mitä halutaan :D) Keskiviikkona siis oltiin aika omillamme, että saatiin kokeilla vähän kaikkea ja opettajat oli vaan tarkkailemassa. Nikin kans sitten laitettiin vaalennusaine tyveen, ja mun hiuksista tuli sit sellaset kivat Elovena-blondit. Sit yks kolmosista teki meille värin, ja sano että mahd. nopeesti levitätte ja huuhtelette pois.. Meil loppu väri kesken ja ei oikein tiedetty mitä väriä mun pähään oli tungettu, sit sovellettii ja toi oli mun päässä ehkä vartin? No, mitäs sitten kävikään.....
 
:D:D:D:D Niistä tuli kunnon sähkönsiniset! Vielä pahemmat livenä. Kannatti laittaa meijät pariks.:D Syy ei sit lopulta ollu kenenkään, enkä eees (pahasti) itkeny noita hiuksia. Ainoastaan mun päänahkaa, joka helotti punasena. Ne sit viel vaalennuspesulla taitto tätä.
Saatiin sit tänään (eilen) tietää että sen värin olis pitäny antaa olla max. 2 minuuttia 8) miten ihmeessä me levitetään väri hiuksiin 2 minuutissa?!

Nyt ne on tosta edestä jotkut blondinruskeentuhkanharmaat? :D Ja takaa tosi tummanharmaat. Luulen että nyt annan näitten rauhottua hieman, koska oon värjäilly tosi paljon..

Tämä on siis ehkä yksi syy, miksi en suostu kertomaan meijän värjäystoilailuista enempää :D Kampauspostauksen voin kyllä tehdä, kunhan löydän sopivia kuvia siihen. :)

♥lotsmau

Ainii, ainakun meillä on asiakaspalvelua, (meille tulee ihan tuntemattomia asiakkaita tai sit saa pyytää omia asiakkaita, joille tulee -30% alennus ;)) nii, opettaja tarkistaa aina ja joka vaiheessa jokaisen työn että ei kävis niinku nyt kävi. :D:D että älkää pelätkö, kyllä me kehitytään vielä! kunhan meille kerrotaan ohjeet tarkemmin..

6 kommenttia:

  1. mut saat kutsua asiakkaaks :---) Kivahan tosta tukasta tuli sitte loppujenlopuks!

    VastaaPoista
  2. asia selvä! tässä pitäis olla ASPia parin viikon päästä luultavasti jo ett kyselen sit jos oikeesti haluat tulla. :)
    ja kiitti, tää on kyl tosi hassun värinen, ja laitoin tähä tänään suoraväriä ni on enemmän harmaa. :D katotaa mitä tälle viel käy!

    VastaaPoista
  3. mutkin voi kutsua asiakkaaks:D haluisin meinaan kunnon värin :D

    VastaaPoista
  4. ja paljon siellä teillä sunnilleen maksaa?:)

    VastaaPoista
  5. Värjäys: on muistaakseni 32-52€, ja siitä pois -30% :) riippuen vähä siitä kuinka pitkät hiukset on :>

    VastaaPoista
  6. okei:Dvoin tulla sun asiakkaaks :D

    VastaaPoista

Lukijat

Follow this blog with bloglovin

Follow you think that its fashion?