lauantai 26. maaliskuuta 2011

olet yksin yksinäinen.

heloooouuuu !!!
arvatkaa paljon mulla on koulutehtäviä? PALJON!
silti mulla on tällä hetkellä paaaljon energiaa kertoa teille taas kuulumisia: ilman kuvia! (okei mukaan mahtuu muutama kuva) Ja niin muuten, minkälainen tää blogi on teijän koneella?? kun koulun koneella tää oli ihan perfecto mut mun koneella ja puhelimessa tää on ihan typerä. :D

joo elikkä meillä oli koulussa ASPia, eli asiakaspalvelua, ja meillä oli asiakkaina 4-luokkalaisia lapsia. mulla oli asiakkaana sellanen tosi sulonen ja ujo tyttö, joka ei ollu ennen käyny kampaajalla, ja pesin sen hiukset ja tein sille kivan kampauksen. :) me ite tekijät innostuttiin vähän liikaa värilakoista, ja mullakin on vielä pinkki-keltanen läntti tossa siilissä kun vähä taiteiltii :D tarjolla oli myös kasvomaalausta, ja oon ihan varma että musta tulee tatuoija, kun onnistuin noin kauniisti maalaan sonjalle ja hannallekki!



 eilen oltiin myös shoppailemassa äitylin kans idiksessä, ja mukaan tarttu eräs tunika ja hajuvesi :3 esittelen niitä varmaan myöhemmin ! alunperin oli tarkotus ostaa mekko, kaulahuivi ja kengät, mutta öö.. :D

Viime yönä annin kaa vietettiin leffa-iltaa, vuokrattii makuunista kolme leffaa: 101 naista, Amelie ja joku wedding daze(?). Amelie oli ihan mahtava !!! ja noi kaks muuta oli jotain ihan pmeetä.. :D ehdittiin siis illalla kattoon yks leffa, ja mentiin nukkuun ja puol yks. aamulla herättiin virkeänä, niinku kuvasta huomaa. (terveiset annille, jota hävettää tää kuva varmaan enemmän ku mua :D)

Tänään ajauduin myös tampereelle reetan kans. Meillä oli todella värikäs reissu. :D Koskikeskus oli täynnä puolikuntosia teinejä, joittenka perässä juoksi järjestyksenvalvojia .. juteltiinki yhen kans, kun halusin tietää että onks toi työ oikeesti sen arvosta :D Tutustuttiin erääseen poikaan, joka luuli mua -97(♥♥♥) halus pussata mua ja täytti juuri 15... :D mua vaan nauratti.
käytii plevnassa, vaikka ei ees menty leffaa, ja istahdettii alas. joku nainen oli avaamassa ovee siinä plevnan välikössä, ja kun se oli saanu sen oven auki, se vaan kaatu siinä ja löi päänsä joko lasiin tai metalliseen ovenkahvaan. verta ainaki tuli, ja ne soitteli ambulanssia.
istuttii lopulta kahvilassa loppu-ilta ja venattiin bussia..
AINIIN !! löysin mun unelmani kengät, mut ne on lacoste .... x_x SILTI ♥♥♥♥!!!

Huomenna on pakko siivoilla ja jatkaa koulutöitä, mut yritän postailla taas jotai järkevää.
♥lotsmau

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lukijat

Follow this blog with bloglovin

Follow you think that its fashion?