maanantai 28. maaliskuuta 2011

Mistä näitä kävijöitä tulee..

Okei tota öö, eilisen saldo 219 kävijää? Mulle riittäis päivässä se 30-40 kävijää, ja yhtäkkiä niin paljon?! :D Blogger taitaa pissattaa mua .. Nii, mun piti jo eilen esitellä mun shoppailuja, mut tää oli niin lageissa että en siihen pystyny. uus yritys tänään! Ainii, siivosin huoneeni, ja mietin että kun se ei koskaan oo ollu noin siisti, niin voisin jotai huonepostausta kehitellä, jos teillä olis innostusta saada tietää mun uima-allashuoneesta?

Photobucket
Eli siis kauan haaveilemani tunika, jonka oikea hinta oli 35€, (enkä ikinä olis ostanu sitä tolla hinnalla) ja se oli nyt alennuksessa 19euroo ! mahtavaa ;)
Photobucket
ja oijoi, sain yhtäkkiä päähän haluta tollasen :D uups.

Ja mun siivoomiset tunnetaan, teen kaikkee muutaku siivoon. tässä tuloksia:
Photobucket


Photobucket

JA TÄNÄÄN ostin ne kengät !!!!!!!! hihihihi♥ ja musta tuntuu taas siltä että mulla on rahaa kaikkeen, niin tilasin kaks leffaa: Amelie ja PS I love you !

Mitä mieltä ootte huonepostauksesta !!!!!!!!!!!!! vastauksia kiitos =)
♥lotsmau

5 kommenttia:

  1. kyllä kiitos huonepostaukselle!:)

    VastaaPoista
  2. Kyllä huonepostaukselle ! :)
    Niitä on meinaan kiva lukea :D

    VastaaPoista
  3. Mä katoin et sullon joku sairas leikkausarpi... :DDDDDD

    VastaaPoista
  4. heei vähän siistiä, että ootte innostunu huonepostauksesta! mä rupeen sit väsäilee sellasta kun on taas valosaa :D
    ja niki, kiitos paljon<3

    VastaaPoista
  5. joo huonepostaus:) ja voisitko tehä postausta jostai koulujutuista? jotain kuvii mitä oot tehny koulus kampauksii värjäyksii jne?:)

    VastaaPoista

Lukijat

Follow this blog with bloglovin

Follow you think that its fashion?