perjantai 18. maaliskuuta 2011

Let the rain wash away all the pain of yesterday.

Heipähei kaikki mussukat, toivottavasti ette oo jättäny mua vielä.
Mulla on ollu kiireitä, ja on vieläkin.
Maanantaina meillä oli geelikynsikoulutus koulussa, ja illalla tein ruokaa.
Tiistaina olin vetämässä (jälleen) huonolla menestyksellä pikku pojuille kokkista.
Keskiviikkona oli lisää geelikynsikoulutusta, ja illalla oli Nuvan kokous. Näin myös vanhan suloisen papan, joka kaatui rollaattorillaan ja meinattiin mennä auttamaan, mutta apua oli tullut jo.
Eilen kävin Annin kanssa leffassa, ja illalla vaan juteltiin.
Tänään koulussa oli asiakaspalvelua (jänskää!) ja nyt oon yrittäny pakkailla ja syödä hyvää kanasalaattia.<3
Lähen siis taas isosteleen viikonlopuksi.

Tässä syyt, miksi postailu on jälleen venynyt.
Toivotaan että pääsen ensi viikolla kertomaan kuulumisia.
♥lotsmau

ps, tässä on mun uusi rakkaus:

3 kommenttia:

  1. miks pikku pojujen kokkis huonolla menestyksellä? :)

    VastaaPoista
  2. heii, ooks löytäny ton biisin jostain leffasta ? :)

    VastaaPoista
  3. anonyymi: mulla oli suuret suunnitelmat mitä tehtäis siellä, myöhästyin ensin puoli tuntia ja sitten kun menin kauppaan niin siellä ei ollu yhtään jauhelihaa :D mutta kyllä se siitä.

    sopo: mä löysin ton yhen tytön blogista, ja kun kirjottelin biisin nimee youtubeen (sia - my love) niin selvis että se onkin twilight eclipsestä!

    VastaaPoista

Lukijat

Follow this blog with bloglovin

Follow you think that its fashion?