maanantai 21. maaliskuuta 2011

ChillHouse 2011

Kehkeh tästähän ei ole kohta kuukautta, mutta mun on silti päästävä fiilisteleen tänne.
ChillHouse oli siis kolmatta kertaa hiihtolomalla Tamperetalossa. Päivät oli täynnä ohjelmaa ja eri pisteitä ja paljon tekemistä. Iltasin oli joku "suurempi" esiintyjä. Mä olin töissä kaikki kolme päivää Nuvan kautta, ja meijän "toimipiste" oli KasariKuppila yläkerrassa! Mulla ei valitettavasti oo kuvia meijän söpöstä kuppilasta, mutta se oli täynnä jouluvaloja (:D), vinyylilevyjä, 80-luvun kankaita ja tietty sävyyn sopivia työntekijöitä! Mä panostin yllättävän paljon mun ulkoasuun, ja mulle varmaan naurettiinkin mukavasti aamusin bussissa, kun mulla oli kiharat, vahvat meikit, legginsit ja reinot .. :D Saatiin työntekijöinä reinot työkengiks, ja niitä piti käyttää aina kun oli töissä. :) Nonii, sit taidetaanki päästä mun asukokonaisuuksiin:

Löysin jostai komeron pohjalta ton takin, jolle nauroin vedet silmissä ja mietin että onko kukaan kehdannu käyttää joskus tollasta..

Seuraavana päivänä mulla oli Helsingistä ostettu mäyräkoirapaita, jota käytin ekaa kertaa. Huonolla menestyksellä; siihen tippu mansikkahilloo ku väsäilin vohveleita :(

Vikana päivänä mulla oli kirpparilta joskus vuonna nakki ostetut farkut !

Mulla oli joka päivä samat asusteet, ja toi Sontsun ostama kaulakoru soveltu hyvin kasarimeininkiin! :)

 En ees muista mistä oon noi käsikorut hommannu, ja minkä takia, mutta tulipa niillekkin vihdoin käyttöä :D

Korvissa mulla oli Lindexistä eurolla ostetut korvikset, noi on aika söppelit...Mutta en mä niitäkään käytä vapaa-ajalla :D

Tossa on ne mun kuuluisat kiharat. Tosta väristä en osaa sanoo yhtään mitää, en tiiä miten mun kamera vääristää noin pahasti :D

Part 2.

Käytin joka päivä tollasta pantaa, ja vielä eriväristä, hihi. Yhtenä päivänä mulla oli myös kreppiä, mut en tiiä miks en kuvannu niitä o.O

Esiintyjiä oli joka päivä, kuuluisia ja ei niin kuuluisia. Ite kävin tsekkaan työn ohella ne "kuuluisat." :D
Ekana päivänä paikalla oli Paleface, ja mulla ei ollut edes kameraa mukana. :(

Tokana päivänä kuitenkin oli Kymppilinja, josta en tykkää, mut poikia oli kyl kiva valokuvata :D





Kymppilinjan yks pojista oli kuitenkin Thaimaassa, ja sen tilalla oli joku random joka seiso tyyliin kokoajan sivussa. :D

Vikana päivänä esiintymässä oli Fireal, jota ei saanut edes valokuvata. :(

Meille vapaaehtoistyöntekijöille oli omat pippalot lauantaina Vuoltsulla, ja siellä oli ruokaa, juotavaa, musiikkia ja paljon pieniä mekkoja (:D) Esiintymässä oli Taikuri ja Timo pieni huijaus, josta en aluks pitänyt mutta sitten pidinkin paljon!




Illan ainoa kuva on musta, Reijasta ja Terosta, joka oli järkkäämässä ChillHousee. :)

Kun Tph oli esiintymässä, me Reijan kaa juotiin boolia kupla ottassa kun ei tykätty siitä ollenkaan. Sitten kun muut halus sen kanssa kuviin ja otti nimmareita, niin mä naureskelin sille että voisin mennä kysyyn vitsillä sen pipoo itelleni. No, sit meninkin ja yhtäkkiä mulla olikin sen pipo kädessä :D:D



Toi on ainakin lämmin talvella!

Toivottavasti tää saa teijät tuleen tsekkaan ens vuonna Chillhousen!
♥lotsmau

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lukijat

Follow this blog with bloglovin

Follow you think that its fashion?