torstai 3. helmikuuta 2011

You look like a cupcake.

Moi!

Haluaisin ekaks mainostaa juuri syntynyttä kynsiblogia, jota kirjottaa ystäväni Heidi! Menkää ihmeessä kattoon jos mun kynsijutuista ette saa tarpeeks :D


Ja sit haluisin kertoo mun kullasta joka kotiutui eilen♥


En oikein itekkään muista kauanko oon tosta haaveillut, mutta monien itkupotkuraivarien jälkeen se löysi itsensä meille eilen illalla♥ ensimmäinen ongelma oli paskat ohjeet ja sen takia hypin muutamat kerrat seinille mutta siinäpä sitten sovellettiin vähän ja lalaa toimii jo♥

Tänään sitten leivottiin Annin kanssa Brownies-keksejä ! Tai no ei ne oikeestaan ollut keksejä. Suklaaneliöitä? Ja oikeestaan mä leivoin ja Anni söi taikinaa.



Sen jälkeen pelattiin ekaa kertaa kolmeen vuoteen Playstationia, about kymmenen minuuttia. Päätettiin sit ruveta valokuvaan!


Suuret valmistelut.


Annilla oli tarkat visiot mitä se halus, ja oon kyllä aika ylpee ittestäni!


Halusin esitellä teille myös mun toisen uuden rakkauden: Ginasta löydetyt pöksyt liian kalliilla♥ Mut tykkään niistä silti :---)



Ja tsekatkaa kuinka mun hiukset alkaa jo harmaantuun!!!♥


Sit viel joku ihan randomyhteiskuva meistä :----DD
Oot paras♥

Ja niinku näätte niin teetin teille taas uuden kyselyn, koska en saa niitä toimintoja näkyyn tohon tekstin alapuolelle jotta voisitte niitä klikkailla :---( No, tossa voitte sit klikkailla moniakin ! Haluaisin oikeesti ihan rehellisen palautteen mitä ootte mieltä tästä touhusta!

Seuraavaks on suunnitteilla kampauspostausta ;)
♥lotsmau

4 kommenttia:

  1. mä kannatan lisää Anni postausta! meidän pitää ruveta pitään Lottis&Anni blogia!! :-------------->

    VastaaPoista
  2. Joo, ruvetaa vaa! Mitäs ajattelit että kirjotellaa sinne? :-----------------DD

    VastaaPoista
  3. Tee Djerba postaus!

    VastaaPoista
  4. Hei joo kiitti vinkistä! voisin kokeilla jotai ;)

    VastaaPoista

Lukijat

Follow this blog with bloglovin

Follow you think that its fashion?