sunnuntai 20. helmikuuta 2011

Sanoja, joita on liikaa.

Alunperin mun piti tehä tästä vaan sanaton valokuvapostaus, mutta halusin sit jakaa teijän kanssa muitakin mahtavia hetkiä. Esim sen että mun päätä särkee, ja vaikka otin särkylääkkeen niin musta tuntuu että migreeni kutsuu mua.

Toisaalta, vietin eilen koko illan parhaan kaverini ja hänen kaverinsa synttäribileissä, jossa oli paaaaljon ihmisiä, enkä tuntenut puoliakaan. Meillä oli silti hauskaa, vaikka ei tunnettukaan toisiamme. Imeskeltiin paperilappuja ja keskusteltiin koirista. Jäätiin väärillä bussipysäkeillä ja syötiin palaneita poppareita.

Lopulta sinne jäi Anni, minä ja kolme muuta. Katteltiin kolmelta yöllä Se Oikea-deittiohjelmaa ja juotiin kaakaota. Kikateltiin American Pie 2lle vaikka jotkut halus nukkua. Taisin kattoo kelloo viimesen kerran 04:21, sen jälkeen hihiteltiin lisää. Aamulla katsoin kelloa 08:38 ! Katteltii jotai vanhoja leffoja, (mm. Dirty Dancing) katoin puoleen väliin ja heräsin lopputeksteillä.

Tänään söin kiinalaista, namnam. Ens viikko koulua, ja sitten ANSAITTU hiihtoloma, ja sillonkin oon "töissä."





Emilian kielipallerot.




"Piilottelin" noita Tampereelle, ennenkuin yks mies juoksi mun perässä bussista pois ja sano "hei tää tais jäädä sulta!". Sen jälkeen mulla innostus vähän lopahti.



Tein muutamat ystävänpäivämuffinsit.


Kävin tsekkaa Tampereen yhteiskoulun wanhat, ja Kangasalan lukion wanhat.
Mäkin haluan!


Tein elämäni ensimmäisen vanhojentanssikampauksen, ja oon kyllä hemmetin ylpee ittestäni!


Ja palkkioks sain suklaata, hihi.


Lisää suklaata, toi oli alunperin kolme kertaa ton kokonen köntti!


Ja maailman parasta lakritsia: Aussilaista !♥ Kertokaa jos ootte lähössä amerikkaa tai ausseihi, annan teille rahaa ni mulle voi tuoda tollasta ;)






Myöhästyin bussista, koska jäin kuvaileen lintuja. Mur.

♥lotsmau

8 kommenttia:

  1. hihih voin sit tuoda sulle noita lakuja :--)

    VastaaPoista
  2. Hahahaaa pystyit laittaa mun kuolapallot.. :D söpöjä noi pikkulinnut !

    VastaaPoista
  3. Kaikille suuri kiitos kaikista kommenteista piristitte iltaani♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi vanhojen tanssi kampaus on ihana! Itsetkö teit? Haluaisin nimittäin juuri tuollaisen, joten voitko kertoa tarkat ohjeet miten teit sen?.

      Poista
    2. heippa, ja sori viivästys, pyrin laittaan sulle tänään kuvat ja tiedot siitä :)

      Poista
  4. aa tosi ihania kuvia sulla taas täälä...:)
    ps.katso myös http://wilmasi.blogspot.com/ ;)

    VastaaPoista
  5. voi kiitos :>
    ja meen varmasti tsekkaan blogis !

    VastaaPoista

Lukijat

Follow this blog with bloglovin

Follow you think that its fashion?