sunnuntai 27. helmikuuta 2011

moi.


LCMDF - Future Me

Olisin halunnu taas postailla teille valokuvia, mutta niistä tulikin niin huonoja että en mä niitä tänne laittelekkaan. Mulla lyö pää aika tyhjää, ja toisaalta mua vaan suututtaa ihan mielettömästi. Taidan silti hillitä itseni ja mainostaa teille erästä blogia.


Mun lisäks varmaan moni muukin lukee anablogeja, ja toi on kyllä hyvä vastapaino sille. Kannatan vilkaisemaan edes kerran !

Monet varmaan lähtee lomalla (jos se on teillä nyt) kohti ulkomaita, mut mäpäs meen töihin! Onko kukaan kuullu ChillHouse-tapahtumasta tampereella? No, mä suuntaan sinne töihin. Nähään siellä. :)

Tänään oon menossa valokuvaileen kaverin kanssa jotain sen koulutyötä. Huomenna toisen kaverin kanssa sen koulutyötä. Ja pääsen hiustenvärjäykseen huomenna !! Mahtavaa !!!

Ei mulla muuta, viettäkää rentouttava loma ♥
♥lotsmau

ps, mäki osasin laittaa tonne sivuun tollasen formspring-laatikon, eli kysymyksiä vaan jos on kysyttävää ;)


R.E.M.-Losing My Religion

2 kommenttia:

  1. ole hyvä, musta tuntu vaan siltä että muittenkin pitää alkaa tulla järkiinsä :D

    VastaaPoista

Lukijat

Follow this blog with bloglovin

Follow you think that its fashion?