sunnuntai 30. tammikuuta 2011

Yksi turha viikonloppu.












Lauantaita vietin ihanalla ystävälläni Tarulla(♥) ja päätettiin sit leipoa amerikan muffinseja, jossa oli enemmän suklaata kuin taikinaa.

Oon syöny viimeset kolme viikkoo karkkia jossa ei oo liivatetta, onneks mun ja joelin veto loppuu tänään !!!! Eli saan taas syödä kaikkee.
 Paitsi että päätin että en syö punasta lihaa :)

Kaikille jotka miettii että haluis ees kokeilla olla vege, niin kokeilkaa, tää on hauskaa :D

Tarulla on kaks yli-söpöö koiraa joihin kiinnyin ihan valtavasti♥ mäki haluun koiran. :(

Meijän Amerikan muffinseille kävi siis huonosti, niistä tulikin yks iso kakku, koska ei ollu muffinsivuokia ...

 Leikin myös säilykekirsikalla ja tein siitä sydämen.



Tänään leikin kameralla, koska oli vihdoin aurinkoinen ilma !

Opettelin vähä hiuksiin tollasii hippilettejä, lopulta mulla oli vaan sellanen punos siinä.

Halusin myös esitellä teille mun Before-After kuvan. Näytän tossa After-kuvassa hirveen halveksuvan näköseltä. yhyy.

Äskön vietin aikaani saunassa JA MULLA ON VIHDOIN HIUKSISSA KUNNON HARMAATA !!! kiitos silver-shampoo♥

Huomenna ajattelin mennä tukkuun ostaan hiusväriä jotta saisin näistä sellaset mitä haluan.

Koulu jatkuu taas ens viikolla, enkä millään jaksais odottaa perjantaita koska mun iPhone saapuu vihdoin ♥♥♥
(oon ihan varma että sille tapahtuu jotain matkalla koska en usko että saan sen oikeesti :D:D)

♥lotsmau

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lukijat

Follow this blog with bloglovin

Follow you think that its fashion?