sunnuntai 9. tammikuuta 2011

Lottis goes pink !

Blogin ulkomuoto muuttu taas, kommentteja?

Ja heipähei, en oo jättäny blogia vaikka vähän tuntuukin siltä. Mun loma on ollu kaikkee muuta kun loma, ja huomenna pitäis jo raahautua kouluun. Huomisesta lähtien oon myös lakto-ovo-vege. Mua pelottaa jo valmiiks. Voisin kyllä kertoo mun vuodesta 2011, koska musta tuntuu että tätä olis kulunu jo toooosi kauan!


Vietin mun uuden vuoden ihan mahtavien ihmisten kanssa leirillä, ja koska ite olin kokoajan kameran takana, ei musta ookkaan montaa kuvaa uudelta vuodelta. :)

Heti perään lähin isoseks talviriparille, niinku varmaa kuvasta huomaa. Sketsit on sitten mukavia..

Lasse juoksi auringonlaskuu.

Ja oltii Suvin kaa vähän väsyneenä.

Loman huippuhetket!

Lähettii Reetan kans ekstempporee Uusi Alku-tapahtumaan Lempäälään.

En kyllä kadu reissuani yhtään, Juha Tapio on ihana♥

Se hyppäs kerran pois lavalta ja änki kätensä yleisöön, ah oli ehkä parasta olla tokassa rivissä! Ette varmaa ymmärrä mua .. Lähettii sit viel Reetan kans moikkaa sitä kulman taakse, ajai.♥

Esiintymässä oli myös Anton Laurila, jonka kitaristi oli aikas komee.

Itse Anton Laurila.

Kappas mun mukaan tarttu Juha Tapion levykin, oon kuluttanu sitä koko päivän♥

kls. oli myös paikalla, mut se oli tälläkertaa kyllä yllättävän huono.

 Shoppailua,

pääsen vihdoinkin esitteleen osan mun tavaroista mitkä ostin Stadista.... ja Tampereelta. Noi kaikki on Stadista, noi rusetit ja pöllöt on söpöimmät♥

Tota pöllösormusta oon ettiny yhdeksästä eri Seppälästä, ja ainoastaan Kangasalla sitä on ollu tyylii yli kuukauden, ja Tampereella ja Stadissa ei oo ollu ollenkaa :D

Vuokrasin kirjastosta jonku ihmekirjan, ja siel on kaikkii ihme vegeohjeita.

Ja tos on mun uus ihana Adidaksen takki joka on mulle liian iso hartioista koska se on miesten mut se oli ihan liian halpa :---D

Ja viel mun kauan hakema tunika, vihdoin mulla♥

Eipä kai muuta, tästä on alkanu mun vuosi 2011 ! Seuraavat kolme viikkoo tuntuu varmaan aika kidutukselta, mutta yritän parhaani.

Miten teijän vuosi 2011 on alkanu?

♥lotsmo



6 kommenttia:

  1. hohoho, minä kauniina tuossa yhdessä kuvassa :DD

    VastaaPoista
  2. Sama pöllösormus kun mulla! mun lemppari <3

    VastaaPoista
  3. onko? mahtavaa !! mistä ostit? :)

    VastaaPoista
  4. LUIN SUN GLOGIA HIEMAN VIIVEELLLÄÄÄ<3 :D

    Luin kuiteski. En ees tienny et se Juha Tapio oli Uusi alku tapahtumas.. ja et sä olit siel.. xDD

    VastaaPoista
  5. joo oli se aaa ihana<3 ja olin minäkin juu :)

    VastaaPoista

Lukijat

Follow this blog with bloglovin

Follow you think that its fashion?