tiistai 18. tammikuuta 2011

Here i come!

Oon huomannu että tykkään postailla aina viikonloppusin. Sillon on aikaa, ja jaksaa tehdäkkin jotain. No, mun viikonloput ja lomat on menny leireillä, että on vähän postailu jäänyt. Kampauspostaus ja kynsipostaus ottavat oman aikansa (lue: en ole alottanutkaan) mutta ehkä ne tulee kehiin vielä joskus. ;)

Oon parhaani mukaan yrittänyt pysyä koulun tahdissa mukana, ja en oo kyllä oikein onnistunut. Meijän oli tarkotuksena tehä väriopin kansio, ja innostuin sit leikkiin vesiväreillä ..


Mun työ koostu 12 eri pahvipaperista joihin kaikkiin olin väkertäny jotain söpöö reunoille.


Toi oli hienoin, oikeesti ei vitsit oon taiteellinen!


 En oo koskaa onnistunu vesivärien ja suolan kanssa, en onnistunu vieläkään.


mutta koko ajan oon väkertäny ton biisin tahdissa ! ja nyt se on valmis ja kivasti opettajalla. :)

Ollaan myös nyt parit kerrat opeteltu värjäileen oikein käytännössä, ja tälläkertaa oli mun vuoro saada väriä! Saan näistä ehkä vielä sellaset mitä haluan, mut ei  voi mitää. :D Toi sininen on aika karu, eikä se lähe tosiaankaan yhtä helposti pois kuin se pinkki. :D:D Katotaan miten käy..

Yritän ny seuraavaks saada aikaseks jomman kumman mun kunnon postauksista!

ps, tää on ehkä söpöin video ikinä:


palaillaan jälleen,
♥lotsmau

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lukijat

Follow this blog with bloglovin

Follow you think that its fashion?