tiistai 7. joulukuuta 2010

Silmät pullahtaa päästä.

Raakoja joulutorttuja
mutta, moderneja joulutorttuja
Nuhaa
Kipua
Permisrullia
Naurua
Ailahtelua
Rakkautta
Vihaa
Ikävöintiä

Tästä on tehty mun viime päivät. Ehkä jopa viikot? Oon ruvennu hirveeks runoilijaks. En ees osaa runoilla. XD Eikä multa kyllä vitsiä irtoo, niinkun ei yleensäkkään. Paitsi just yks kaveri sano, et oli räkässy tietokoneensa näyttöön ku oli nauranu mun jutulle.. Jos haluutte nauraa, menkää lukeen Nikin blogia ja saatte nauraa ittellenne mahan kipeeks.

Kuuntelen Totoo ja muokkailin vähän kuvia. Oon tän viikon työharjottelussa, ja mun selkä ja hartiat on nyt jo ihan hajalla, vaikka olin tänään vaan 7 tuntia töissä, ja melkein kokoajan istuin. Tein monta tuntia permanenttia jollekki muoviselle mallipäälle, jonka luultavasti suoristan huomenna. :D

Otettii eilen Reetan kans äkkilähtö Tampereelle kattoo ilotulitusta, ja oon vihdoinkin ylpee mun kamerasta.

Salakuvasin Reettaa.

Pakollinen tylsä kuva?

Tää oli kans tällänen vahinkokuva, mutta hieno sellanen !






Ja sit kuuluisat ilotulituskuvat.
Viime uutenavuotena tyyliin itkin ku ne kuvat oli nii paskoja, nyt nää on ainaki mun mielestä hyviä :D

Ja jos kerrotaan vielä vähän mun kuulumisia, söin äskön jotain kuivattuja kaloja ja sesamsiemeniä, ja haluun lyhyet hiukset taas, ja valitettavasti toteutan mun ideat tällä viikolla..

2 kommenttia:

  1. Ei vitsit noi ilotulitus kuvat tosi hyvän näkösiä! Osaisinpa mäki kuvata tuolleen :O

    VastaaPoista
  2. Oikeestaan mäkään en tiedä miten onnistuin siinä! ja sitäpaitsi, kuvanmuokkauksella niistä tulee tollasia. ;) (vinkvink!) mulla oli tosi suuret iso-herkkyydet (3200) ja sit ku muokkasin kontrastia koneella ni tuli mukavasti tummaks toi tausta. :)

    VastaaPoista

Lukijat

Follow this blog with bloglovin

Follow you think that its fashion?